29-08-2012, 20:18:06
29-08-2012, 20:29:54
To idzie jak głupie ale to zdjęcie było robione 3 lata temu a teraz silnik jest do remontu nie, nie zarżnełem go tylko kupiłem go w kiepskim stanie razem z wsk"ą
29-08-2012, 20:31:50
a ta czerwona motorina twoja emil?
29-08-2012, 21:43:19
Jo jo dostałem ją na 8'me urodziny od taty i do dziś ją mam tylko w wiosnę wał poszedł i łożyska bo jeździłem nią przez 4 lata bez grzebania tylko gaźnik i inne pierdoły nigdy mnie nie zawiódł
Tylko że wtedy młody i głupi byłem i wyczepiłem klamkę do przedniego i błotnik.... Bo był bardziej crossowy... Ahhh ta młodość teraz jest kompletna tylko wału brakuje
Tylko że wtedy młody i głupi byłem i wyczepiłem klamkę do przedniego i błotnik.... Bo był bardziej crossowy... Ahhh ta młodość teraz jest kompletna tylko wału brakuje
29-08-2012, 22:56:18
od wsk125 rakieta
29-08-2012, 23:11:20
taa cezet 350 nie wiem narazie nie mam pieniędzy ale popatrze za chińczykiem.
29-08-2012, 23:14:31
Widziałem na yt kiedyś film jak typek do motorynki założył silnik Od MZ ETZ 250. Potem taki duży szeroki facet na tej motorynce siedział i w miejscu bączki kręcił
30-08-2012, 10:49:15
No to może ja wam przedstawię mojego OgaroSimka po tuningu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/330d...f0389.html
- Silnik oczywiście od simsona s51, 4 biegowy, seria, 50 ccm.
-Owiewkę sam zrobiłem, nie jest kupowałem żadnych Tigerów itd.
- Kierownica sportowa "M" też sam.
- Z tyłu "zadupek" sam robiłem z blachy nierdzewki Dzisiaj będę go malował i wypełniał, zaaokrąglał włoknem szklanym.
- amortyzatory z tyłu od CZ 175 piękny komfort.
- Tłumik chromowany simson s51.
- Lampa przednia od simka s51, bardzo ładnie świeci w nocy, bez porówanania do oryginalnej.
hmm... napewno jest coś jeszcze ale nie napisałem ;] i to jeszcze nie koniec prac moich.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/330d...f0389.html
- Silnik oczywiście od simsona s51, 4 biegowy, seria, 50 ccm.
-Owiewkę sam zrobiłem, nie jest kupowałem żadnych Tigerów itd.
- Kierownica sportowa "M" też sam.
- Z tyłu "zadupek" sam robiłem z blachy nierdzewki Dzisiaj będę go malował i wypełniał, zaaokrąglał włoknem szklanym.
- amortyzatory z tyłu od CZ 175 piękny komfort.
- Tłumik chromowany simson s51.
- Lampa przednia od simka s51, bardzo ładnie świeci w nocy, bez porówanania do oryginalnej.
hmm... napewno jest coś jeszcze ale nie napisałem ;] i to jeszcze nie koniec prac moich.
30-08-2012, 10:57:59
Ładny! Ile może kosztować silnik od simzłoma? Bo coś mi się widzi w moim.
A uchwyty na silnik to rozginałeś czy jak?
A uchwyty na silnik to rozginałeś czy jak?
30-08-2012, 22:43:14
Nie rozginałem Troszkę alu uciełem w karterze bo mocowanie jest długie nie wiem jak Ci to wytłumaczyć i wystarczy trochę skrócić to i nic nie trzeba rozginać, górne mocowanie pasuje ale nad dolnym trzeba troszkę pokombinować
Ja dałem za silnik 430 zł dokładnie, dla to była super okazja był w nawet ładnym stanie kopa to on ma heh Pali od pierwszego kopa to dużo powiedziane, nawet od ząbka Opłacało mi się ? Dlaczego? Bo dostałem cały kompletny silnik na chodzie i sprawny niby w 100%, był gaźnik, wszystkie linki dostałem, kolanko wydechowe, nakrętkę na kolanko, cewkę butelkową z kablem WN, mocowanie cewki na ramę Warto było i nie żałuje, długo szukałem takiej okazji, ale jednak nic nie obejdzie się bez małych problemów, sprawny no niby był, ale jak był rozgrzany to tracił moc ;/ i to bardzo, grzał się strasznie, więc ustawiłem zapłon, ale to jeszcze nie to ale lepiej było, kupiłem tłok hartowany i docierałem 500 km i malinka nie puchnie, cały czas jest ta moc Potem kupiłem kosz s70 bo poprostu stary był tyle zużyty że swoje przejeździł i należało by go wymienić, wał ładny, luzu nie ma praktycznie, i wymieniłem jeszcze w nim gaźnik na oryginalny niemiecki nowy gaźnik na gwarancji, bo stary czasami miał zle humory ;/ i leciało bez sensu przelewem, a właściwie pluło, ale po wymianie na nowy oryg. i regulacji jest ok. Mam licznik od ogara 205 do 60 km/h niestety zamykam go na 3 biegu już przydało by się przynajmniej do 100 km/h jak w simsonie. No a teraz nic w nim nie grzebie Jeździ swietnie i bezawaryjnie cały czas, licznik praktycznie był nowy bo miał 80 km przejechane i nigdy nie rozbierany, wyglada jak nowy bo ze starych zapasów, i obecnie jest na liczniku przejechane 560 km bezawaryjnie dokładnie dziś wibiło mi Licznik dobrze mierzy bo sprawdzałem GPS'em, slimak na przednim kole bo przy silniku by mi mogło oszukiwać bo simson ma inne koła niż w romecie. Spalanie Cię interesuję?? Przy nawet pełnej manetce w 2 osoby w trasie na 100km/h nie przekroczy 3L, gwarantuję Ci to, no przynajmniej na mojej 50 ccm A przy spokojnej jeździe, samemu, zależy od stylu jazdy 2,1 - 2,5 max. L Cenię sobię tą bezawaryjność, 4 biegi i ładną moc Wsk kumpla norlmalnie biorę, ale tak to ogolnie go oszczędzam i szanuje, dziś zrobiłem zadupek jutro wstawię i dam fotkę Coś jeszcze ? jakbyś chciał więcej pomocy albo coś to moje gg: 10004190 pozdro.
Ja dałem za silnik 430 zł dokładnie, dla to była super okazja był w nawet ładnym stanie kopa to on ma heh Pali od pierwszego kopa to dużo powiedziane, nawet od ząbka Opłacało mi się ? Dlaczego? Bo dostałem cały kompletny silnik na chodzie i sprawny niby w 100%, był gaźnik, wszystkie linki dostałem, kolanko wydechowe, nakrętkę na kolanko, cewkę butelkową z kablem WN, mocowanie cewki na ramę Warto było i nie żałuje, długo szukałem takiej okazji, ale jednak nic nie obejdzie się bez małych problemów, sprawny no niby był, ale jak był rozgrzany to tracił moc ;/ i to bardzo, grzał się strasznie, więc ustawiłem zapłon, ale to jeszcze nie to ale lepiej było, kupiłem tłok hartowany i docierałem 500 km i malinka nie puchnie, cały czas jest ta moc Potem kupiłem kosz s70 bo poprostu stary był tyle zużyty że swoje przejeździł i należało by go wymienić, wał ładny, luzu nie ma praktycznie, i wymieniłem jeszcze w nim gaźnik na oryginalny niemiecki nowy gaźnik na gwarancji, bo stary czasami miał zle humory ;/ i leciało bez sensu przelewem, a właściwie pluło, ale po wymianie na nowy oryg. i regulacji jest ok. Mam licznik od ogara 205 do 60 km/h niestety zamykam go na 3 biegu już przydało by się przynajmniej do 100 km/h jak w simsonie. No a teraz nic w nim nie grzebie Jeździ swietnie i bezawaryjnie cały czas, licznik praktycznie był nowy bo miał 80 km przejechane i nigdy nie rozbierany, wyglada jak nowy bo ze starych zapasów, i obecnie jest na liczniku przejechane 560 km bezawaryjnie dokładnie dziś wibiło mi Licznik dobrze mierzy bo sprawdzałem GPS'em, slimak na przednim kole bo przy silniku by mi mogło oszukiwać bo simson ma inne koła niż w romecie. Spalanie Cię interesuję?? Przy nawet pełnej manetce w 2 osoby w trasie na 100km/h nie przekroczy 3L, gwarantuję Ci to, no przynajmniej na mojej 50 ccm A przy spokojnej jeździe, samemu, zależy od stylu jazdy 2,1 - 2,5 max. L Cenię sobię tą bezawaryjność, 4 biegi i ładną moc Wsk kumpla norlmalnie biorę, ale tak to ogolnie go oszczędzam i szanuje, dziś zrobiłem zadupek jutro wstawię i dam fotkę Coś jeszcze ? jakbyś chciał więcej pomocy albo coś to moje gg: 10004190 pozdro.
01-09-2012, 09:47:18
AA z tym alu to wiem o tym właśnie myślałem.
Ile za hartowany tłok?
No wiesz palić to może i 10 ale to jak będzie zużyty. Dobry silnik to dobrze i mało pali.
Ile za hartowany tłok?
No wiesz palić to może i 10 ale to jak będzie zużyty. Dobry silnik to dobrze i mało pali.
01-09-2012, 09:53:50
Taaaa..... zadupek. Raczej dodupek. Zdejmij ten złom i owiewkę i będzie się ładnie na drodze prezentował. Jak stary klasyczny motor. Teraz to najwyżej budzi politowanie.
01-09-2012, 20:23:05
Nie zdejmę, tak mi się podoba i koniec, jeden ogar idzie na 100% oryginał, a drugi pod sportowy wygląd. Każdy ma inny gust, Jesteś pierwszą osobą której się to nie podoba spoko, szanuję to, masz swoje zdanie.
01-09-2012, 20:24:05
Heh spoko. Mój też oryginalnością nie grzeszy (kierunkowskazy+manetka ssania)
01-09-2012, 20:31:31
aha to pewnie masz gaźnik od czegoś innego jak masz ssanie? od simka? Bo k60b ma ssanie automatyczne. Ja mam ssanie taką rączkę z przodu schowka heh, przydaje się.