Ja mam Rometa ogara 205 , ale musiałem go troszeczkę podrasować
nie mówimy tu o silniku bo jest to nie możliwe gdyż silnik będzie się katował na 2 . . . jest w nim bak simson s51 amortyzatory regulowane MZ robiłem maszynkę od samej podstawy : D . To mój pierwszy motocykl więc musiałem troszkę poszaleć
. Na pewno prześlę foto ogarka
Dziwnie wygląda moim zdaniem z tym bakiem i amorami, jakby był jakiś, złamany hehehe
ale jak kto lubi !
k:
moim zdaniem zajefajnie wygląda tylko to siedzenie psuje efekt
wiocha zamiast tuningować zmiane baki itd to byś mu opony jakieś z bierznikiem kupił
Hehe spk ogi Troche wiejski tuning ale kto jak woli !!!
zgadzam się z Tobą Przemku ! , ja po prostu chciałem spróbować coś nowego : D jeśli chodzi o amortyzatory to nie wyobrażacie sobie jaka jest przyjemna jazda . . bak od simsona . . powiem tak po próbuję ze zdobyciem oryginalnego bo szczerze powiedziawszy nie miałem baku z ramą. A od simka zdobyłem dzięki kuzynowi
Drogi moderatorze ! szukam w ciąż opon do mojego romka : ) nie chciałem kupować ze sklepu ponieważ taka opona nie pociągnie długo i chyba każdy to wie ; ) nikt w pobliżu nie ma opon 19 na zbyciu ; ) Napiszę jeszcze info dotyczące silnika : ) ogólnie może wydawać się to śmieszne ale "znalazłem" go u wujka w szopie
z chęcią podarował mi ten silnik ; ) ale był od zdegradowany . . . . wymieniłem tłok i pierścienie , ale dzięki znajomością mojego taty silnik przebywał u mechanika tych motorków : ) po zakończeniu pracy otrzymałem silnik z ogromną mocą ; D , nie ma lipy gość zna się na rzeczy ; D . Nie zamierzałem zatrzeć rometka więc go docierałem przez jakiś czas , nadal nie piłuję bo wiemy jakie są konsekwencje . . w ogarach 205 na ogól występuje problem z automatem może ktoś coś o tym wie bo ja się przekonałem na własnej skórze . wypadała kulka i były luzy . . wykręciłem magneto , iskrownik aby dostać się do tej aluminiowej blaszki . Po demontażu wykręciłem także cały automat : Rozwiązanie problemu frez który wchodzi do aluminiowej blaszki nagwintowałem na wzór śruby 10 później nałożyłem blaszkę i zakręciłem śrubą ( nie za mocno ponieważ będą problemy z wrzucaniem biegu ) następnie zaspawałem to i oszlifowałem . Według mnie to świetny pomysł na rozwiązanie tego problemu ; ) może komuś pomogłem ; )
Jeśli chodzi o ogarka to dziękuję za krytykę i postaram go robić na oryginalny bo takie były moje zamiary
ale będę musiał załatwić amory oryginalne ; D
Pozdrawiam Łukasz .
amorki oryginalne ja mam wal na gg 7494874 I to mi sie podoba ze leci na oryginał. no własnie tak to dziwnie wygląda jak na 19 stoi moze sie pokusisz na zmiane na oryginalne 17
też o ty myślałem ale udało mi się zdobyć przednie koło ze starych zapasów (nowe) więc szkoda mi rezygnować z 19 ; D
podbij na gg lub na pw o te amorki bo tanio a zresztą mozemy sie za coś wymienić
to moje gg 43151548 mam nadzieję że się dogadamy : D
Kiepsko ten Ogar wygląda... przednie zawieszenie całkiem siedzi, bak koślawo zamontowany .... wgląda jak po kilku poważnych wypadkach, wg mnie jest tak styrany że nie warto czegokolwiek z tego robić
Irek pomyśl zanim co kolwiek napiszesz
zobaczysz że jak zkończę poprawki to będzie efekt, linki zdjęć na pewno pokażą się już nie bawem