Żeby nie zakładać nowego tematu, pozwolę sobie napisać tutaj. Po remoncie i społowieniu kwadraciaka, zwykłe 023 mam problem, nie mogę wyregulować biegów tak, aby był luz.
Z tego co się orientuję, jak jest jedynka, znacznie ciężej jest pchać moto, za to na dwójce wał podczas pchania kręci się lżej. Dobrze myślę? Jeżeli tak, to jedynka i dwójka są swoim miejscu, luz nie daje żadnych oznak życia.
Czytałem inne tematy na ten temat, dowiedziałem się z nich, że przyczyną może być podkładka wsadzona pod wałek główny (czyli ten, na który zakładasz zębatkę zdawczą), pod tryb pierwszego biegu, czyli bezpośrenio tam, gdzie wałek osadza się na łożysko.
Mam rozpołowiony drugi silnik oraz skrzynię, i po wsadzeniu tego wałka bez podkładki tryb masakrycznie ocierał o karter, więc chyba nie jest to do końca prawda.
Powiedzcie mi proszę co mam robić, a jeszcze lepiej, jakbyście powiedzieli na ile trzeba wykręcić śrubkę wodzika po jej maksymalnym wkręceniu.
Byłbym bardzo wdzięczny, i mam nadzieję, że moderator jak i założyciel tematu nie przyczepi się o to, że napisałem o swoim problemie w tym temacie, ale tematów tych jest multum, to szkoda dalej śmiecić.
Chłopaki, zobaczcie, kiedy ostatni post został napisany, tematy chyba dawno rozwiązany