Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jaki gaźnik do charta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
No więc szukam gaźnika do charta. Mam na oku:
http://allegro.pl/romet-chart-nowy-gazni...15151.html

http://allegro.pl/nowy-gaznik-chart-210-...22508.html

http://allegro.pl/gaznik-tuning-romet-ko...87370.html

Może macie któryś z tych gaźników. Na którym chart dobrze chodzi. Jak z odpalaniem? Obsługą? Bo kupiłem drugi silnik do charta i muszę coś tam włożyć.
Jeszcze jedno jak z v max w porównaniu z 14MC będą wypadać te gaźniki. Żeby nie było tak że kolega mnie zablokowanym kiblem będzie brał
GM12 odpada odrazu nie kupuj go bo chart bedzie słaby i wolny
Bing jest dobry tylko musisz miec króciec okrągły dobre osiągi
K60B bardzo dobry gaźniczek bezobsługowy tyle ze jak chcesz go montować w charcie to musisz dusze większą dac ale to nie problem kosszt groszowy na takim bedzie chodził jak marzenie

GM12Fkoło 45km/h
Bing to już zależy od charta ile pójdzie koło 60km/h
K60B zależy jaka dysza koło 65km/h
A ja bym nie wybrał żadnego z nich . Prosty powód k60b nie jest najlepszym wyborem do Charta , ponieważ troszkę przyblokuje osiągi. Chodź niektórym sprawdza się dobrze , nie miałem nie testowałem ,przekazuje to co inni mówią . Ten pożal się boże bing , nie idzie wogóle tego wyregulować , więc zwykle kasa wyrzucona w błoto . A gm12 w Charcie nie będę komentował . Obecnie jeżdżę na gm13 , i powiem tak odpala zawsze za pierwszym prędkość max na nim ok 70 km/h ostro z górki i tylko raz udało mi się takie coś osiągnąć . Jedyny minus Charta na tym gaźniku jest taki że pod górki strasznie słabnie . Drugi gaźnik który bym szukał to 14mc , posiadałem taki gaźnik Chart miał odczuwalnie lepsze przyspieszenie i moc jednak v max był ten sam . Bing 1/14/208 , przymierzam się do kupna takiego gaźnika , ma pompkę co napewno ułatwi rozruch , i większe dysze niż gm13 . Niektórzy wstawiają gaźniki od simsona ale one też cieszą się złą sławą w Chartach . Co do k60b tym nowym podróbką bym nie ufał jeżeli jego chcesz to szukaj cccp Wink
(13-08-2012 13:05:01)Simon napisał(a): [ -> ]A ja bym nie wybrał żadnego z nich . Prosty powód k60b nie jest najlepszym wyborem do Charta , ponieważ troszkę przyblokuje osiągi. Chodź niektórym sprawdza się dobrze , nie miałem nie testowałem ,przekazuje to co inni mówią . Ten pożal się boże bing , nie idzie wogóle tego wyregulować , więc zwykle kasa wyrzucona w błoto . A gm12 w Charcie nie będę komentował . Obecnie jeżdżę na gm13 , i powiem tak odpala zawsze za pierwszym prędkość max na nim ok 70 km/h ostro z górki i tylko raz udało mi się takie coś osiągnąć . Jedyny minus Charta na tym gaźniku jest taki że pod górki strasznie słabnie . Drugi gaźnik który bym szukał to 14mc , posiadałem taki gaźnik Chart miał odczuwalnie lepsze przyspieszenie i moc jednak v max był ten sam . Bing 1/14/208 , przymierzam się do kupna takiego gaźnika , ma pompkę co napewno ułatwi rozruch , i większe dysze niż gm13 . Niektórzy wstawiają gaźniki od simsona ale one też cieszą się złą sławą w Chartach . Co do k60b tym nowym podróbką bym nie ufał jeżeli jego chcesz to szukaj cccp Wink
co z tego że k60b nie jest rosyjskiej produkcji napewno bedzie lepszy niż używka a co do gm13 to wielkiej róznicy nie ma miedzy 13 a 12 bo jeżdziłem na jednym i drugim w 50t1 i różnicy nie odczułem wiec mysle ze obydwa to lipa do charta ! Pozatym z wyrzej wymienionych K60b ma najwiekrzy gardziel 15mm i mysle że najłatwiejszy do wyregulowania obroty zawsze trzyma i nigdy nie zalewa pozatym ma pomke i przysłonke ssania wiec zimny na kopa pali
Dzięki chyba się rozejrzę za k60b. Ja mam 14MC ale bez dyszy a tego nie idzie w ogóle dokupić.
no słusznie najlepszy wybór a jak bedziesz chciał jezdzic szybko to tylko dysze wiekrzą i licznik zamykasz bez problemu (dysza najbardziej popularna bezproblemu kupisz simson ma takie same )
Jutro zamawiam. Może jeszcze jakieś opinie?

jak dysze od simka pasują to bajka.

Ja na 14MC 3km bez dyszy przejechałem. a potem się zalał ale za to na wysokich szedł jak rakieta
(13-08-2012 13:12:41)MOTÓRZYSTA napisał(a): [ -> ]co z tego że k60b nie jest rosyjskiej produkcji napewno bedzie lepszy niż używka a co do gm13 to wielkiej róznicy nie ma miedzy 13 a 12 bo jeżdziłem na jednym i drugim w 50t1 i różnicy nie odczułem wiec mysle ze obydwa to lipa do charta ! Pozatym z wyrzej wymienionych K60b ma najwiekrzy gardziel 15mm i mysle że najłatwiejszy do wyregulowania obroty zawsze trzyma i nigdy nie zalewa pozatym ma pomke i przysłonke ssania wiec zimny na kopa pali

W 50t1 a czy jeździłeś na gm13 w Charcie ? Jeżeli nie, nie wypowiadaj się.
Nie lubię osób które mówią o czyś czego nie miały i nie użytkowały.
Poniżej wypowiedź użytkowników k60b z innego forum.
Cytat:Cytuj:
osobiscie to gaznik k60b montowalbym w sinikach rometowskich starszej generacji a nie w charcie


I tu się z Tobą zgodzę w 100%, jak dla mnie to w charcie on się nie sprawdza (i nie tylko ja mam taka opinię).
Jeżeli chodzi o pewność jak się sprawuje k60b w Charcie trzeba by się poprostu zapytać Błażeja .
http://tablica.pl/oferta/gaznik-bing-1-1...3798;r:;s: a taki gaźniczek przebija k60b w Charcie i taki będę kupował .
Simon ty chcesz wmówić ludziom że gm13f jest dużo lepszy niż 12f g.wno prawda różnica jest tak mała że ciężko to zauważyć chyba że masz troszke wiekrzą dysze tam powinna byc chyba 55 ale to też dużo nie daje gaźnik gm13f nie nadaje sie do charta i tyle
Nie nadaje się ani ten gmf 12 ani 13 bo to nie jazda ale jak już naprawdę to lepiej założyć ten gmf 13 kolo właśnie to chciał powiedzieć.
ja miałem gm13f w charcie teraz mam 14mc róznica jest spora i to bedzie raczej najlepszy gaźnik
Miałem k60B w Fabrycznie nowym silniku. Nowiutka oryginalna 14 "MC" siadła po 100 km sama z siebie nie wiem czemu. Wraz z Irkiem robiliśmy co się da i nic to nie dało. Gaźnik sam z siebie się popsuł heh Big Grin
Założyłem k60b i chart do dziś chodzi doskonale. Osiągi te same co na bingach, 14 MC i tyle testowałem. Obecny przebieg charta (mimo, że już nie u mnie) to około 600 km. Chart zawsze po napełnieniu komory zatapiaczem aż się troszkę poleje palił od 1 kopa i dojechał gdzie chciałem. Ssanie też dobra rzecz
K60B to najlepszy gaźnik do silników z Dezametu .
no i jeszcze bing. Reszta to takie półśrodki
Dzięki wszystkim> Biorę K60b.
Stron: 1 2
Przekierowanie