06-12-2011, 23:08:41
06-12-2011, 23:09:31
Powinien sie doczepic. Chyba ,ze jedziesz do jakiegos typu "dajesz flaszke masz pieczatke".
13-12-2011, 21:50:47
który z tych kolorów najbardziej podchodzi pod oryginalny do komarka
1.5002
http://moto.allegro.pl/t4w-ral-5002-poli...64664.html
2.5003
http://moto.allegro.pl/elakiery-ral-5003...64667.html
3.5005
http://moto.allegro.pl/autolakier-niebie...64694.html
4.5010
http://moto.allegro.pl/autolakier-niebie...64706.html
5.5012
http://moto.allegro.pl/t4w-ral-5012-akry...64815.html
1.5002
http://moto.allegro.pl/t4w-ral-5002-poli...64664.html
2.5003
http://moto.allegro.pl/elakiery-ral-5003...64667.html
3.5005
http://moto.allegro.pl/autolakier-niebie...64694.html
4.5010
http://moto.allegro.pl/autolakier-niebie...64706.html
5.5012
http://moto.allegro.pl/t4w-ral-5012-akry...64815.html
13-12-2011, 23:41:59
1 albo 4 wybór należy do cb
14-12-2011, 18:22:00
Też właśnie myślałem nad tymi dwoma ale jeszcze nad 5 ale boje się, że za jasny wyjdzie
Chyba wezmę 4
Chyba wezmę 4
26-12-2011, 11:39:47
kilka pytań mam do was:
Utwardzacz dodaje się do bazy po to aby on szybciej wysechł???
i w jak dużo sie go dodaje na 0,5l( np ten:
THU utwardzacz akrylowy MS 2:1)?
czy jak będzie się malowało w ujemnej temp.(góra d0 -5) to coś się stanie z lakierem bazowym??
Utwardzacz dodaje się do bazy po to aby on szybciej wysechł???
i w jak dużo sie go dodaje na 0,5l( np ten:
THU utwardzacz akrylowy MS 2:1)?
czy jak będzie się malowało w ujemnej temp.(góra d0 -5) to coś się stanie z lakierem bazowym??
26-12-2011, 13:19:30
Utwardzacz dajesz do bazy. Na etykiecie będziesz miał proporcje, ale standardowo daje się 50% bazy (czyli do litra dodajesz pół litra). Do tego oczywiście około 10% rozcieńczalnika. W ujemnej temp. może wystąpić większa podatność na zacieki itd. - zależy od jakości farby. Oczywiście powierzchnia do malowania najpierw powinna być wyczyszczona, ja osobiście dam 2 warstwy podkładu i 3 warstwy lakieru - tak chyba oryginalnie w fabryce było.
30-12-2011, 21:34:56
Siema
Dziś postanowiłem rozpocząć remont swojego komarka . Dlaczego tak późno?, ponieważ zamierzałem kupić ogarka 200 na którego uzbierałem już kasę i nawet upatrzyłem ale tata mi nie pozwolił bo powiedział że są duże koszty przerejestrowania i opłaty, więc musiałem zrezygnować i kasę postanowiłem przeznaczyć na remont mojej niebieskiej bestii .
Od razu jak wstałem zamówiłem lakier przez net z poleconego źródła przez użytkownika Michallres. Po tym pojechałem do miasta i zakupiłem talerz gumowy z rzepką oraz kilka krążków papieru. Przetestowałem zakup na osłonie gaźnika i bardzo ładnie schodzi stary lakier, polecam. Po tym zabrałem się za rozkręcanie komarka i nie obyło się bez problemów. I tak minęła większa część dnia, z dążyłem jeszcze zeszlifować pół baku .
Wszystko zamierzam robić dokładnie i powoli, ale picassa nie będzie bo będę sam malował kompreorem
kilka fotek:
[attachment=523]
[attachment=524]
[attachment=525]
[attachment=526]
Dziś postanowiłem rozpocząć remont swojego komarka . Dlaczego tak późno?, ponieważ zamierzałem kupić ogarka 200 na którego uzbierałem już kasę i nawet upatrzyłem ale tata mi nie pozwolił bo powiedział że są duże koszty przerejestrowania i opłaty, więc musiałem zrezygnować i kasę postanowiłem przeznaczyć na remont mojej niebieskiej bestii .
Od razu jak wstałem zamówiłem lakier przez net z poleconego źródła przez użytkownika Michallres. Po tym pojechałem do miasta i zakupiłem talerz gumowy z rzepką oraz kilka krążków papieru. Przetestowałem zakup na osłonie gaźnika i bardzo ładnie schodzi stary lakier, polecam. Po tym zabrałem się za rozkręcanie komarka i nie obyło się bez problemów. I tak minęła większa część dnia, z dążyłem jeszcze zeszlifować pół baku .
Wszystko zamierzam robić dokładnie i powoli, ale picassa nie będzie bo będę sam malował kompreorem
kilka fotek:
[attachment=523]
[attachment=524]
[attachment=525]
[attachment=526]
30-12-2011, 21:39:51
Powiedź ojcu że głupi jest i tyle. Jakie koszta ? Ubezpieczenie w PZU koło 40zł, przegląd 40zł no i tablice z dowodem 110zł Razem daję nam 190zł Wolał bym dać tyle na przerejestrowanie i mieć ogara 200 niż mieć samego komara.
30-12-2011, 21:45:02
też właśnie wolałem, ale dokupił mi do komarka papiery za 150, przegląd 51, w wk 80 i ubezpieczenie na mnie ponad 100 zł, trochę mu z portfela ubyło i powiedział że i tak mam już dużo motorów, ale ogar i tak chyba będzie bo na wiosnę sprzedam innego komarka i hondę to wtedy się może zgodzi
30-12-2011, 21:56:47
no widze prace idą po woli czekam na dalsze prace
30-12-2011, 23:24:14
to na głowce ramy, po obu końcach co jest to da się to zdjąc?
31-12-2011, 18:18:00
a te takie chromowane tulejki na wianki tak da rade jes zdjąć mozna wybić
31-12-2011, 19:02:11
już je wybiłem
Dziś od 9 do 16 siedziałem w garażu, oczywiście z przerwami. Wziołem się za czyszczenie ramy, myślałem że to szybciej pójdzie, przed jeszcze musiałem dospawać blokadę nóżek bo się urwała. Najgorsze w niej już wyczyściłem, w poniedziałek myślę dokończyć czyszczenie i położyć podkład jak przyjdzie
kilka fotek:
[attachment=529]
[attachment=530]
Dziś od 9 do 16 siedziałem w garażu, oczywiście z przerwami. Wziołem się za czyszczenie ramy, myślałem że to szybciej pójdzie, przed jeszcze musiałem dospawać blokadę nóżek bo się urwała. Najgorsze w niej już wyczyściłem, w poniedziałek myślę dokończyć czyszczenie i położyć podkład jak przyjdzie
kilka fotek:
[attachment=529]
[attachment=530]
31-12-2011, 20:03:07
no widze coraz dalej zachodzisz daj fotki jak pomalujesz