Zgubił mi się klin Czy jest możliwe dorobienie go jeśli nie ma się dużych umiejętności ?
ps. chodzi o klin do motorynki
a nie masz nigdzie w pobliżu motoryzacyjnego ?
bo koszt takiego klina to maks2 zł , jak dorobić to nie wiem , słyszałem coś że idzie z gwoździa dorobić ale jeszcze czegoś takiego nie widziałem .
ja polecam jak już z podkładki ale mój sąsiad dorabia z klucza rowerowego
w pobliżu to nie mam a tak to bym założył magneto i prubował odpali motorynkę. A tak to muszę czekać na klin
na dorabianym klinie jeździłem pół roku kupiłem nowy klin i nie mogło magneto do końca wejść sam se zrobiłem
to dzięki chłopaki idę kombinować
wystarczy podkładka grubości 1mm-1,5 mm i zeszlifuj tak aby klin pasował w rowek na wale i żeby lekko wystawał. Ja sam dorabiałem kliny kilkanaście razy i jest to bajecznie prsote.
(10-08-2012 15:37:43)Nejkomesh napisał(a): [ -> ]wystarczy podkładka grubości 1mm-1,5 mm i zeszlifuj tak aby klin pasował w rowek na wale i żeby lekko wystawał. Ja sam dorabiałem kliny kilkanaście razy i jest to bajecznie prsote.
no chyba lepszy będzie z podkładki bo z klucza rowerowego jak zacząłem robić to porażka
weź takie większe wiertło odetnij końcówke piłką do metalu a później przetnij ją jeszcze na pół
i jest klin
Dobre są kliny ze szlifierki kątowej.
Wystarczy rozkręcić górną część szlifierki i dostać się do przekładni w tej przekładni klin blokuje tryba.
Klin Gotowy.
Z podkładki idzie dorobic
dorobiłem z podkładki ale wyszedł jakiś lipny bo ledwo się tam trzymał