Witam taki problem mam jak jest zimny to ok a jak jest ciepły to ma ciezko zapalic chyba że na pych to chyta od razu co to może byc
Zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna lub ciepła o zbyt niskiej ciepłocie . Zmień świece i wyreguluj gaźnik .
zmień siwece najlepiej na f95 jaką masz teraz??
i to co pan u góry powiedział za dużo mieszanki i sie zalewa
Nie tyle sie zalewa , ile bogata mieszanka paliwowo-powietrzna źle spala sie w wysokich temperaturach. Objaw jest prosty- zimny motor pali na dotyk i chodzi ok a ciepły traci moc, zamula , ciężko pali
też tak mam w motorynce zawsze gdy chce ją zgasić najpierw zakręcam kranik i pali od kopa
a jak te blaszke podgiac żeby mniej palił a co do świecy to mam czeską brisk ta świeca jest przeznaczona właśnie do tych śilników
świece najlepsze te stare mam najlepsze świece w garażu
f95
f75
f70 na wszystkich pali od kopa oczywiscie jak nie jest zalana na tej iskrze f70
mój tata 30lat temu jeździł na komarku
JA GO JESZCZE NIE PALIŁEM W PONIEDZIAŁEK CHYBA GO URUCHOMIE POWINIEN ZAPALIC BEZ PROBLEMÓW A JAK USTAWIC MNIEJSZY STAN PALIWA?
zeby dostawał mniejszą dawke paliwa wyreguluj iglice na środkowy albo niższy rowek
fajnie dzięki
a gdzie jest ta iglica bo już zapomniałem
gdzie czy w komorze pływakowej
iglica jest tam gdzie wychodzi linka gazu z gaźnika w przepustnicy
swieca musi F80 !! bo taka jest idealna dla tego silnika !! i tak jak koledzy napisali wyreguluj gaznik