Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: nie chce palić
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam problem tego typu że mam rozregulowany gaźnik iskra jest bardzo dobra i chcę go odpalić i nic raz jest tak że zasysam do z 8 sekund paliwo już wypływa spod pływaka a on nie zapali a świeca sucha a raz jest tak że nacisnę ssanie na 3 sekundy i już zalany a muszę odpalić silnik aby wyregulować gaźnik a czy jeśli tłumik jest nieszczelny to może mieć trudności z odpalaniem czy to nie ma nic do rzeczy odpowiedzcie .
Rozbierz i przedmuchaj gaźnik. Do tego wyczyść kranik paliwa i powinien palić.

Nawet na odkręconym wydechu silnik 2t zapali, ale JEST TO NIEWSKAZANE!!!
Tłumik że jest nieszczelny to nic nawet jeszcze lepiej powinien chodzić gdyż spaliny szybciej się wydostają z komory spalania.
o kur.. sorry pomyliłem się mam zatkany a nie nieszczelny a paliwo dochodzi idealnie gaźnik czysty jest.
(30-07-2012 22:34:29)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Tłumik że jest nieszczelny to nic nawet jeszcze lepiej powinien chodzić gdyż spaliny szybciej się wydostają z komory spalania.

Chyba Ci się kolego pomyliło z 4t. W 2t tłumik ma być szczelny w 100%.

// Zatkany w jakim sensie? Szmatą 0.o ? Big Grin hahaha
A w takim że ch..a widać a na końcu jest taka przedziałka i ona jest połamana w środku i nie przepuszcza za dużo spalin ale mam jeszcze inny tłumik to zobaczę na tamtym tylko mi chodzi co się z nim dzieje że nie odpala i jak go odpalić ?
Odkręć świecę i nalej trochę paliwa do cylindra. Powinien odpalić. Jesli nie to masz coś z zapłonem. Innym sposobem jest odkręcenie tłumika szmerów ssania i filtra powietrza i wlanie strzykawką paliwa wprost w gardziel gaźnika.
Ja bym pokombinował z zapłonem i ewentualnie wstrzyknął paliwo do cylindra i zobaczyć czy zagada, jak nie to na 100 % zapłon. Za pomoc wciśnij pomógł to cię nic nie kosztuje Wink
jaki kolor ma iskra?? jaka masz świecę?? Wymień na swiece f100 lub z boscha
świeca jest bardzo mocna aż tak na fioletowo świeci spróbuję z tym żeby do cylindra nalać paliwa i zobaczymy w tedy

On ma tak że jak go odpalę to nie trzyma wolnych obrotów jak jest ciepły a jak zimny to odpali na 4-5 sekund i muł jak dam gazu i znowu trza go zassać
Rozbierałeś ten kranik? Przeczyściłeś gaźnik? Jeśli nie to nie wiem NA CO CZEKASZ. Jesteś pewien że platynki rozwierają się na 3mm przed GMP i przerwa na nich o około 0,3-0,4mm ?

Jesli to nie wina zapłonu to regulacja gaźnika. Jak go muli to śrubkę regulacji składu mieszanki w gaźniku wkręcaj(po trochu, cały czas sprawdzając jak zachowuje się silnik).
Przekierowanie