Witam
Moze te pytania wydadza sie wam glupie
ale bardzo zalezy mi na odp.
1) Czym
najlepiej / najtaniej zedrzec stary lakier z komara ?
2) Czy jest jakas roznica jak zaloze glowice na cylinder ? Chodzi mi o to ze jak zaloze odwrotnie (
nie chodzi mi o gora - dol
to czy cos sie stanie ? Nie bedzie chlodzenia czy co ?
Jesli to ma jakies znaczenie to wytlumaczcie pokazcie na zdjeciu jak ja zalozyc
3) Co zrobic aby hamulec tylni lepiej dzialal, co wymienic lub nasmarowac w bebnie ?
Za poważne,zrozumiale i rzeczowe odpopwiedzi, nagrodzę
1. Opalanie, piaskowanie, albo nużąca długa i ciężka praca papierem ściernym (we nakładką na wiertarkę/kontówkę)
2. Co ?
Chyba nie da się założyć inaczej, bo jak... bokiem ?
3. Wyregulować linkę, klocki...
1) To pozycze palnik od wujka
2)Chodzi mi o cos takiego jak na zdjeciu
ze jak ja przekrece w lewo lub prawo to czy bedzie to mialo jakies znaczenie na chlodzenie
3) Ale mi chodzi o tylni ! Tam jest przeciez taki drut, a nie linka
I mi chodzi o to co nasmarowac w tym bebnie w tylnym kole
Co do hamulca to przetrzyj papierem ściernym szczęki i i bęben powinno pomóc a jak nie to wymiana szczęk
1) Opalanie, szlifowanie, zmywanie acetonem
2) Tak jest jeżeli założysz odwrotnie zmniejszasz chłodzenie. Głowica powinna być założona < czyli wyższymi żeberkami do przodu
3) Wyregulować linkę, oczyścić w razie potrzeby wymienić, przesmarować bolec na którym są osadzone
(30-07-2012 14:27:32)marek0398 napisał(a): [ -> ](...) 2) Tak jest jeżeli założysz odwrotnie zmniejszasz chłodzenie. Głowica powinna być założona < czyli wyższymi żeberkami do przodu (...)
O i teraz trafiles w 10
Wlasnie o to mi chodzilo
Dzięki za pomoc, zaraz polecą ''Pomógl''
wlasnie wrocilem od komara i jest male roczarowanie
glowica u mnie jest rowna i nie wiem ktora strona ja zalozyc
mi sie zdaje ze chrzesny (poprzedni wlasciciel) ucial zeberka, zobaczcie sami :
jakby ktos szlifierka pojechal :
jedyna roznica jest w dlugosci zeber
I jak ja mam ja zalozyc ???
Po co chcesz tak zakładać tą głowice?
no bez glowicy raczej nie pojade nigdzie
mam tylko taka i jest od dawna w tym komarze, tylko jak wymienialem cylinder, tłok i pierscienie to wydaje mi sie ze zle zalozylem i chce sie upewnic na tym forum, chyba znajdzie sie taka osoba co mi w koncu pomoze ?
Dobrze jest, żeberkami pionowo, nie poziomo.
inaczej bym nie zalozyl, bo sie nie da
tylko jest taka opcja (patrz 3 zdjecie) ze dluzsze żebra z przodu, czyli odwrotnie niz teraz
i co wy na to ?
Takie coś to już chyba znaczenia nie ma, głowica była robiona w kwadracie, czyli uszczelka pasuje i tak i tak.
ok. jednak odkrece sruby i przekreca ja i sam sprawdze czy jest roznica w grzaniu sie
tylko zauwazylem ze juz 3 raz dzisiaj, jak wrzucam 1 (biegi w raczce) to cos strzela w silniku i lekko popycha motorower do przodu.
sprzeglo wyregulowane, linka od biegow tez, wiec co to moze byc ???
PS : 2 wchodzi jak marzenie