Witam , Ostatnio mialem problemy z odpalanie, z tym się już uporałem
Teraz jest jeszcze coś. Chart śmiga aż miło,ale jestem zaniepokojony wydechem
A mianowicie , Spaliny ,,uciekają'' w miejscach ktorymi wcześniej nie uciekały : )
I nie wiem czy to akurat przez to , ale od ostatniego czasu zaczał strasznie kopcić : (
Proszę o pomoc , załączam zdjęcie.
Musisz uszczelnić połączenie tłumik-kolanko, możesz na gwint dać cienką szmatkę i zakręcić na nią nakrętkę, a w tamtym drugim też musisz uszczelnić. Takie sprawy w rometach to można by rzec codzienność.
(28-07-2012 01:19:50)wojtekr35 napisał(a): [ -> ]Musisz uszczelnić połączenie tłumik-kolanko, możesz na gwint dać cienką szmatkę i zakręcić na nią nakrętkę, a w tamtym drugim też musisz uszczelnić. Takie sprawy w rometach to można by rzec codzienność.
Wybacz, ale jestem naprawdę początkujący : >
Możesz mi mniej więcej ( czyli jak idiocie) wytłumaczyć jak to zrobić ? : )
Tłumik z kolankiem jest połączony tak, że kolanko wchodzi w tłumik, na tłumiku masz gwint na którą idzie nakrętka, musisz szmata owinąć tą część kolanka która wchodzi w tłumik, włożyć to kolanko i nakręcić tą nakrętkę. Tak wiem w pierwszym poście mi się pomyliło i napisałem, że szmata na gwint. A te drugie miejsce, to wiem, że jest tam końcówka, którą się wyjmuje to tam też jakoś musisz uszczelnić, trochę wyobraźni
Charta nigdy nie miałem to Ci dokładnie nie powiem czym i jak.
(28-07-2012 01:28:21)wojtekr35 napisał(a): [ -> ]Tłumik z kolankiem jest połączony tak, że kolanko wchodzi w tłumik, na tłumiku masz gwint na którą idzie nakrętka, musisz szmata owinąć tą część kolanka która wchodzi w tłumik, włożyć to kolanko i nakręcić tą nakrętkę. Tak wiem w pierwszym poście mi się pomyliło i napisałem, że szmata na gwint. A te drugie miejsce, to wiem, że jest tam końcówka, którą się wyjmuje to tam też jakoś musisz uszczelnić, trochę wyobraźni Charta nigdy nie miałem to Ci dokładnie nie powiem czym i jak.
Wielkie dzięki , ,,pomógł'' i do zamknięcia : )