24-07-2012, 13:25:45
24-07-2012, 14:02:02
Znam takie coś jak "sylikon" Polecam go pod nazwą "Mega Grey" jest niezawodny i dużo lepszy niż ten czerwony albo czarny.
24-07-2012, 14:24:19
A znasz nazwę tego czerwonego ?
24-07-2012, 14:31:43
Pod cylindrem może być zarówno silikon żaroodporny jak i hermetyk. Pod głowicą nie daje się ani silikonu ani hermetyków. Tam ma być uszczelka tylko. Do komara to najlepiej z blachy aluminiowej
24-07-2012, 17:47:19
ja polecam uszczelke z silikonem dzieki czemu mamy pewnosc ze bedzie szczelne
24-07-2012, 18:25:59
A jaki dobry i tani sylikon polececie ?
Na wielu filmach/zdjęciach widziałem taki czerwony, ale nie wiem co to dokładnie.
I tak wogole dawać tak że sylikon na karter, na to uszczelka, i na uszczelke jeszcze sylikon ?
Na wielu filmach/zdjęciach widziałem taki czerwony, ale nie wiem co to dokładnie.
I tak wogole dawać tak że sylikon na karter, na to uszczelka, i na uszczelke jeszcze sylikon ?
24-07-2012, 18:35:26
czerwony najtanszy jest ale polecam zrobic ci tak skrzynie korbowa silikon uszczelka a tam gdzie skrzynia to bez uszczelki tylko silikon to masz 100% ze nie bedzie cieklo i ze silikonu nie wydmucha w skrzyni korbowej (robisz pol uszczeli tylko tam gdzie wal uszczelke)
24-07-2012, 21:56:39
(24-07-2012 17:47:19)MOTÓRZYSTA napisał(a): [ -> ]ja polecam uszczelke z silikonem dzieki czemu mamy pewnosc ze bedzie szczelne
pod głowicę nie daje się silikonu !
24-07-2012, 22:23:30
Najlepszy jest silikon firmy Silmex
24-07-2012, 22:30:37
pod głowice nigdy nie daje się sylikonu to tylko pogorszy całą robotę najlepiej będzie (nawet w ciągnikach nie dajesz pod głowice sylikonu tam jest bardzo duże ciśnienie al w romecie sama uszczelka powinna wystarczyć )
pod cylek i kartery polecam sylikon do 300 stopni czerwony (jak pójdziesz do sklepu to będą wiedzieli o co chodzi)
a jak boisz się że ci pójdą szpilki to zagwintuj na 8 ja tak zrobiłem i mi trzymało jak skurczybyk żadnego przedmuchu
a propos MOTÓRZYSTA jak można nie dać uszczelki pomiędzy skrzynie korbowa najlepiej robić tak jak fabryka nauczyła a nie robić jakieś cuda niewidy
i ten sylikon z 5 zł kosztuje
pod cylek i kartery polecam sylikon do 300 stopni czerwony (jak pójdziesz do sklepu to będą wiedzieli o co chodzi)
a jak boisz się że ci pójdą szpilki to zagwintuj na 8 ja tak zrobiłem i mi trzymało jak skurczybyk żadnego przedmuchu
a propos MOTÓRZYSTA jak można nie dać uszczelki pomiędzy skrzynie korbowa najlepiej robić tak jak fabryka nauczyła a nie robić jakieś cuda niewidy
i ten sylikon z 5 zł kosztuje
24-07-2012, 22:49:04
To jak w końcu ? Na karter sylikon, na sylikon uszczelna, i na uszczelke jeszcze sylikon ?
24-07-2012, 23:12:46
człowieku...
masz dwa kartery na stole. Smarujesz cienką warstwą silikonu jeden karter i kładziesz na to uszczelkę. Smarujesz drugi a na pierwszym jest już uszczelka i wypaćkany karter. Stawiasz kartery na stole i składasz. Trudne nie ?
masz dwa kartery na stole. Smarujesz cienką warstwą silikonu jeden karter i kładziesz na to uszczelkę. Smarujesz drugi a na pierwszym jest już uszczelka i wypaćkany karter. Stawiasz kartery na stole i składasz. Trudne nie ?
25-07-2012, 00:06:52
(24-07-2012 22:30:37)kilof napisał(a): [ -> ]pod głowice nigdy nie daje się sylikonu to tylko pogorszy całą robotę najlepiej będzie (nawet w ciągnikach nie dajesz pod głowice sylikonu tam jest bardzo duże ciśnienie al w romecie sama uszczelka powinna wystarczyć )
pod cylek i kartery polecam sylikon do 300 stopni czerwony (jak pójdziesz do sklepu to będą wiedzieli o co chodzi)
a jak boisz się że ci pójdą szpilki to zagwintuj na 8 ja tak zrobiłem i mi trzymało jak skurczybyk żadnego przedmuchu
a propos MOTÓRZYSTA jak można nie dać uszczelki pomiędzy skrzynie korbowa najlepiej robić tak jak fabryka nauczyła a nie robić jakieś cuda niewidy
i ten sylikon z 5 zł kosztuje
dokladnie przeczytaj co napisalem na skrzynie korbowa dajesz