23-07-2012, 23:43:58
Mam problem ze sprzęgłem.
Komar strasznie kopcił więc wymieniłem simering.Wszystko złożyłem i nie moge wyregulować sprzęgła. Wkładam na zimno 1 albo 2 bez różnicy wciskam sprzęgło i koło z bardzo dużym oporem się kręci.Trzyma go troche jakby na biegu. Na luzie wszystko jest ok wiec regulacja biegów nie pomoże.biegi ogólnie dobrze wyregulowane. Nie wiem jak wyregulowac to sprzęgło, tam pod silnikiem.czy to mam mocno wkręcić czy jak ?. Czytałem na innych forach że to może być wina oleju. Olej mam lux 10. Miałem go i wcześniej przed wymianą simeringu i nie bylo takich problemów. Komar jesździł dobrze, tyle że kopcił i wreszcie wymieniłem ten simering. Nie potrafie wyregulowac sprzęgła. Prosze o pomoc.
I tak dla ciekawości. Mój kolega ma komara kadeta, na małych kółkach z kwadratowym silnikiem a ja mam zwykłego komara na dużych kołach lecz z okrągłym silnikiem. Czym to się różni ?. który ma więcej siły lub przyspieszenie ?
Komar strasznie kopcił więc wymieniłem simering.Wszystko złożyłem i nie moge wyregulować sprzęgła. Wkładam na zimno 1 albo 2 bez różnicy wciskam sprzęgło i koło z bardzo dużym oporem się kręci.Trzyma go troche jakby na biegu. Na luzie wszystko jest ok wiec regulacja biegów nie pomoże.biegi ogólnie dobrze wyregulowane. Nie wiem jak wyregulowac to sprzęgło, tam pod silnikiem.czy to mam mocno wkręcić czy jak ?. Czytałem na innych forach że to może być wina oleju. Olej mam lux 10. Miałem go i wcześniej przed wymianą simeringu i nie bylo takich problemów. Komar jesździł dobrze, tyle że kopcił i wreszcie wymieniłem ten simering. Nie potrafie wyregulowac sprzęgła. Prosze o pomoc.
I tak dla ciekawości. Mój kolega ma komara kadeta, na małych kółkach z kwadratowym silnikiem a ja mam zwykłego komara na dużych kołach lecz z okrągłym silnikiem. Czym to się różni ?. który ma więcej siły lub przyspieszenie ?