Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 - nie odpala
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witajcie. Otóż mam taki problem ze swoim ogarkiem, że nie chce odpalić. Ogar jest po remoncie silnika (nowe simeringi, łożyska, pierścienie). Romecik nie daje znaku życia. Iskra jest, paliwo podaje. Próbowałem na pych i też nic. Wszystko jest wyregulowane. Co może być przyczyną?
Uszczelki na silikonie składałeś?
(22-07-2012 23:01:05)Feiro napisał(a): [ -> ]Uszczelki na silikonie składałeś?

Tak
Spróbuj jeszcze raz zapłon ustawić i platynki i nalej mu bęzyny pod świece
Kompresję mierzyłeś? No i czy tłok był dobrze założony(tj. strzałką w dół)?
ttx2525
Wszystko było kilka razy ustawiane. Męczę się z tym już parę dobrych dni.
Feiro
Kompresji nie mierzyłem (jak ją zmierzyć?), a tłok jest założony dobrze Smile


A czy przyczyną może być zbyt krzywy wał?
Jeśli dysponujesz przyrządem to sprawdź mu jeszcze kompresję. Bawiłeś się już regulacją gaźnika? Strzelam że tak...
Tłumik z kolankiem masz drożny?
A na cylindrze był próg już ? Wykręć śrubkę od powietrza i spróbuj odpalić (nie dodając gazu)
(22-07-2012 23:16:56)ttx2525 napisał(a): [ -> ]A na cylindrze był próg już ? Wykręć śrubkę od powietrza i spróbuj odpalić (nie dodając gazu)

Nie wiem czy był próg, ale raczej nie (silnik składał mi brat, ale jak to jest z mechanikami jak coś nie działa to umywają ręce). Jutro spróbuje to zrobić Smile
Wnioskuję brat mechanik. Podbij do niego jutro i mu powiedz żeby zmierzył kompresję(z pewnością będzie wiedział co i jak).

Na wszelki wypadek przeczyść jeszcze gaźnik.
(22-07-2012 23:15:38)Feiro napisał(a): [ -> ]Jeśli dysponujesz przyrządem to sprawdź mu jeszcze kompresję. Bawiłeś się już regulacją gaźnika? Strzelam że tak...
Tłumik z kolankiem masz drożny?

No niestety nie mam takiego przyrządu Sad. Taa była zabawa z regulacją. Tłumik drożny. Przed remontem silnika wszystko było okej. Silnik palił wręcz na dotyk, a silnik remontowałem tylko dlatego, że był nieszczelny i olej ciekł z niego.

Tzn. brat uczy się za mechanika i mieszkamy w jednym domu, więc nie muszę podbijać do niego Tongue On przyrządów też jeszcze nie ma Smile Ale wiesz jak to z braćmi dla rodziny nigdy nie mają czasu. Co mi da przeczyszczenie gaźnika skoro podaje paliwo?
swiece daj dobra jakas
Skoro uszczelki były na silikonie składane to można (choć nie na 100%) wykluczyć nieszczelność skrzyni korbowej.
To taki mały teścik/pytanko co do kompresji: gdy kopiesz w kopnik to czuć wyraźnie różnice ciśnienia przy ruchach tłoka? Możesz też określić czy lekko/ciężko się kopie?
(22-07-2012 23:34:12)MOTÓRZYSTA napisał(a): [ -> ]swiece daj dobra jakas

Próbowałem na różnych świecach i dalej nic. Czy jeżeli kabel WN by miał przebicie mogłyby być takie objawy no i czy jeżeli by miał przebicie to i tak była by iskra?
Przewód WN z reguły jest osłonięty dosyć grubą izolacją... WN gdyby miał przebicie to raczej iskry by nie było. Kondensator był nowy zakładany?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie