17-07-2012, 21:10:22
Stron: 1 2
17-07-2012, 22:43:34
Chart 80 km/h dobre buahahah przecież jego przy 65 pierścienie hamują...
17-07-2012, 22:51:21
A powiedzcie bo dziś miałem okazję jeździć Simsonem enduro i jestem pod wrażeniem co ten silniczek potrafi. Czy chart dużo odbiega od osiągów simsona?
17-07-2012, 22:52:53
Od 4 biegowego na pewno będzie gorzej przyspieszał, od 3b też ale nie jakoś bardzo . Za to Chart jest nieco większy i wygodniejszy
17-07-2012, 23:21:40
aha
to spalanie ma takie jak mój kibel
osiągi są ok . ja lubie na wolnych obrotach jeździć . słyszeć silniczek i nie zarzynać go
to spalanie ma takie jak mój kibel
osiągi są ok . ja lubie na wolnych obrotach jeździć . słyszeć silniczek i nie zarzynać go
18-07-2012, 00:39:39
osiągi charta nie odbiegają za bardzo od simsona, charty są trochę wolniejsze i słabsze ale wygodniejsze i według mnie ładniejsze, co do postu Błażeja, napisałem że z górki i to niezłej, pierścienie fakt że piszczały aż uszy bolały, ale dał radę, drugi raz tego nie zrobię
18-07-2012, 00:46:56
Wizualnie także chart bardziej przypada mi bardziej do gustu.
18-07-2012, 08:55:00
Nie ma co ukrywać i dla Simsona i Charta prędkości powyżej 60 km/h o ile uda sie do nich dobić to katorga. V-max realny i tego i tego trzeba liczyć w granicach 55-60km/h
18-07-2012, 10:30:48
z tego con czytam tu to chart fajna sprawa
a silnik jest cierzki do rozbierania ???
a silnik jest cierzki do rozbierania ???
24-07-2012, 11:39:37
to jak jest z tym silnikiem ??? na co trzeba uważać przy rozbieraniu , składaniu , remoncie silnika ???
27-07-2012, 23:40:03
musiałbyś uważać jedynie na podkładki dystansowe a tak poza tym silniczek miło się rozbiera
28-07-2012, 09:02:03
A to super
kupuje charta
kupuje charta
28-07-2012, 10:14:51
Ja mam 1 charta 2-giego sprzedałem. Silnik jest ok. tylko 2-ka wg mnie od dołu we wszystkich trochę skrzeczy. Jeździ się nim bardzo miło ale ma bardzo długie biegi. Więc do lasu się nie za bardzo nadaje.
Zapłon to każdy miał Elektronik tyle że wiejskie tunery go przerabiały. Silnik się miło rozbiera a to ze względu na sprzęgło które schodzi po odkręceniu 1 nakrętki. Szukaj czegoś w miarę oryginalnego.
Części wcale nie jest trudno dostać... Wg mnie najlepiej od razu kupić cały silnik bo części oddzielne są masakrycznie drogie.
Zapłon to każdy miał Elektronik tyle że wiejskie tunery go przerabiały. Silnik się miło rozbiera a to ze względu na sprzęgło które schodzi po odkręceniu 1 nakrętki. Szukaj czegoś w miarę oryginalnego.
Części wcale nie jest trudno dostać... Wg mnie najlepiej od razu kupić cały silnik bo części oddzielne są masakrycznie drogie.
28-07-2012, 15:23:13
Cytat:tylko 2-ka wg mnie od dołu we wszystkich trochę skrzeczy.cooo ?
28-07-2012, 16:05:10
Jeżeli chodzi o sklepy czy portale z częściami do Charta to : Motorpol , s-k-u-t-e-r dębica , motonet , gmoto , allegro , tablica , i pozostałe. pali mi 2,6 na gaźniku gm13 przy 55-60. Jak narazie 1300 km bez awaryjnie . Na rozładowanym aku można jeździć gorzej jakby go nie było wcale. Przy kupnie zwróć uwagę na błotniki bo późniejsze ich kupno graniczy z cudem. Tryby bardzo wytrzymałe , co do skrzyni nie ma zastrzeżeń , ale nie raz lubi zazgrzytać przy wrzucaniu drugiego biegu .
Stron: 1 2