Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Znowu strzelił focha :(
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
z moim 50-t1 znowu jest problem a więc... Gaśnie na niskich obrotach mimo tego że jest wszystko wyregulowane... Dużo pali jak na siebie. Nie wiem czy mam oryginalny gaźnik ale na przejazd 60km potrafi spalić 3l mieszankiSad... Jeżeli jest zimny to odpali ale jak pochodzi trochę i zgaśnie to nie ma ch*** żeby odpalił trzeba czekać... Jeżeli jadę nie ważne na jakich obrotach to ładnie się wkręca jest dobrze ale w pewnych chwilach jest "buuu" i brak mocy raz staje i gaśnie a raz jest chwilowe i jedzie dalej... Ma ktoś jakieś pomysły silnik 3 biegowy
Kondensator wymień. Powinno być dobrze, jeśli wcześniej było tak jak trzeba i nic nie grzebałeś.
jednak to nie kondensator ma ktoś pomysł>?
Wyreguluj gaźnik i zapłon to powinno być dobrze innych pomysłów nie widzę (też tak miałem)
kolega miał właśnie tak
wymienił cylinder i okazało się że to jego była wina, był chyba już za bardzo starty.
Kocham takich mechaników: Wyreguluj zapłon i gaźnik i powinno być ok. facepalm

Do autora tematu. Wygląda na to że dostaje za dużo paliwa. I zobacz też świece może mieć złą ciepłote i jak się nagrzeje za bardzo to nie wyrabia. Przedmuchaj dysze gaźnika. Tłok jaki tam masz?
Może też być przytarty.
Powykręcaj dysze, porządnie je przedmuchaj

Spróbuj wyregulować gaźnik, tą śrubą zaznaczoną, ta obok jest chyba od wolnych obrotów
Sprawdź szczelinomierzem przerwę na przerywaczu (ok 0.3mm) i świecy (ok 0.6 mm) i wyprzedzenie zapłonu ( z tego co pamiętam 3mm przed GMP powinna się zacząć robić przerwa na przerywaczu)
Jeżeli nie masz tłumika szmerów(ta puszka przy gaźniku),proponuje go założyć( Nie raz musiałem przytkać w nim jeden wylot i przestawał wtedy przerywać by za parę dni go odetkać bo przerywał z zatkanym a z wolnym już nie)
Wyczyść porządnie tłumik (raz mi zatkało wszystkie dziury w wkładzie tłumiącym) i kolanko z nagaru.
Ta złota to dysza ta którą zaznaczyłeś jest od wolnych. :>
ty rudy102!!!
kolega tak miał!
jak nie wiesz na jakiej zasadzie działa silnik to się nie odzywajfacepalm! Jak cylinder ma próg to motor nie za bardzo chce trzymać obroty! oczywiście! Jak motor jest źle wyregulowany to też nie trzyma obrotów.
Idź ty mechaniku. Denerwują mnie ludzie co w takich tematach tylko napiszą: Gaźnik albo zapłon.
Lekka pomyłka, ta zaznaczona jest od wolnych a obok do regulacji składu mieszanki
aa rudy102 o to ci chodzi.
ja myślałem że ty piszesz o mnie.
a tak jeszcze nawiązując do tematu, to może gdzieś magneto ociera i motor nie ma siły na wolnych obrotach tego obracać, albo sprzęgło się posypało, sprawdź czy ta kulka na sprzęgle obraca się swobodnie.
powiem tak gaźnik i zapłon jest dobrze wyregulowany ale z tym cylindrem to zobacze bo teraz mam inny zaloże ten co wcześniej i powiem co i jak..
Przekierowanie