Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart , Ciezko pali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Tak wiec, niedawno tutaj do was dołączyłem ,
i wszystko bylo ok ... do czasu
Charcik na zimnym silniku z Kopki nie zapali nie ma szans ,

Jedyny sposob zeby go zapalic to poprostu ... Bieganie

owszem , zeby go zapalić musze sie znim niezle nabiegac ,
i kiedy juz jestem na tyle zmeczony ze nie mam sily z niego wstac , to za tym ostatnim razem zapala : |

kiedy juz zapali , to trzeba go dlugo gazowac , bo tak jakby sie dlawił , nie mam pojęcia o co chodzi .
błagam o pomoc . Bo od Wrzesnia Chartolot bedzie mi słuzyl jako pojazd do jazdy codzinnej <szkoła>

Do tej pory nic sie nie dzialo .

Z gory dziekuje za pomoc .

Warto tez wspomniec ze jestem nie obeznany, i mam problemy nawet z wyczyszczeniem swiecy , wiec jesli juz , to prosiłbym o szczegółowe porady : ) Dzieki
Zdejmij głowicę (wiesz jak?) I obejrzyj cylinder czy jest gładki.
(09-07-2012 00:25:24)Vladimir napisał(a): [ -> ]Zdejmij głowicę (wiesz jak?) I obejrzyj cylinder czy jest gładki.

Kurcze , ja tu myslalem o przeczyszczeniu Gaznika Big Grin a tu mi Głowice karzą ściągać Big Grin watpie zeby mi to wyszlo , i boje sie ze cos zepsuje :< moze so jakies inne przyczyny ?
Gaźnik mamy jaki ? Kompresja ? Jak już odpali to chodzi poprawnie nie dławi się jest mocny itd ?
(09-07-2012 00:33:50)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Gaźnik mamy jaki ? Kompresja ? Jak już odpali to chodzi poprawnie nie dławi się jest mocny itd ?

Jak narazie malo o nim wiem ,moge powiedziec tylko tyle ze jak juz odpali to chwilke sie dławi , trzeba go pogazowac , a potem smiga jak armata i jest wszystko ok , tylko tak jakby na zimnym silniku mu sie nie chcialo.
Przydało by się zapłon sprawdzić i gaźnik wyregulować/przeczyścić.
(09-07-2012 00:47:35)ttx2525 napisał(a): [ -> ]Przydało by się zapłon sprawdzić i gaźnik wyregulować/przeczyścić.

Gaznik byl dopiero co regulowany , ale przeczyscic moge , powiedz , zapomnialem tez o tym ze musze miec kranik przekrecony na ,,rezerwe'' bo na otwartym nie moze byc , nie pamietam dokladnie dlaczego , powiedz mi jak mam przeczyscic ten gaznik to sie tym zajme : )
i o co chodzi z Zapłonem Tongue
Ustawiasz tłok w górnym położeniu i masz go cofnąć o 1.5mm (Mogę się mylić nie mam charta, ani nim nie miałem) I platynki mają się wtedy otwierać.
O 2,5mm i w Charcie nie ma platynek...
Raczej to problem nie dostawania ię paliwa do cylindra. Przeczyść gaźnik i sprawdź ten kranik, pisałeś że na otwartej pozycji ma jakieś problemy, może paliw nie podaje.
Dokładnie. Wykręć kranik i go przedmuchaj. Ostatnio swój też wykręcałem to się zdziwiłem, że od paliwa może się coś aż tak zasyfić. W swoim charcie, również miałem problemy z odpalaniem. Odpalał dopiero po około 15 minutach kopania, aż do czasu gdy podłączyłem przerywacz i coś strzeliło w instalacji elektrycznej. Po odpięciu przerywacza i ponownym podłączeniu elektryki od nowa odpala na strzała nawet na zimnym xD
moja opinia jest taka że on się po prostu zalewa czyli że gaźnik do regulacji Smile aha i jak nie masz to kup sobie filterek paliwa żeby ci się gaźnik nie zatkał
no chyba że pływak jest dziurawy to pływak do wymiany
Wyczyść kranik jak najszybciej. Miałem ten sam problem , nie dawał mu benzyny .
Wielkie dzieki wszystkim , w najblizszym czasie postaram sie to załawić Smile
Przekierowanie