05-07-2012, 09:58:40
To jest mój nowy romecik.
Jest to romet ogar 200, rometa zakupiłem go za 100 zł bez papierów.
Ogarek nie jest na chodzie, ponieważ nie posiada on iskry i popychacza sprzęgła, biegi wchodzą bardzo dobrze, silnik cały czas jest zalany w środku olejem i nie kapie.
Niedawno zabrałem się za renowacje mojego cuda,
wyczyściłem felgi i tłumik
chrom w 98% idealny
lakier oryginalny od nowości, troszkę go umyć i pokazała by się prawdziwa dusza ogarka, będę próbował teraz go doprowadzić do 100% oryginalności , jest to wspaniały materiał do renowacji. Mam nadzieje że się wam spodoba.
Jak go zrobię to zamieszczę dodatkowe foty a teraz mam tylko to
Z rometa wyjąłem już silnik i go czyszczę
jak ktoś mógłby podać dokładny numer lakieru który ten romet posiada ponieważ ma drobne naloty rdzy, jest ona tylko na początku błotnika przedniego.
Ogar ma wymieniony błotnik na inny przez poprzedniego właściciela, ma jeszcze amortyzatory z simsona, ale jest za to wyższy i lepiej amortyzuje.
Jest to romet ogar 200, rometa zakupiłem go za 100 zł bez papierów.
Ogarek nie jest na chodzie, ponieważ nie posiada on iskry i popychacza sprzęgła, biegi wchodzą bardzo dobrze, silnik cały czas jest zalany w środku olejem i nie kapie.
Niedawno zabrałem się za renowacje mojego cuda,
wyczyściłem felgi i tłumik
chrom w 98% idealny
lakier oryginalny od nowości, troszkę go umyć i pokazała by się prawdziwa dusza ogarka, będę próbował teraz go doprowadzić do 100% oryginalności , jest to wspaniały materiał do renowacji. Mam nadzieje że się wam spodoba.
Jak go zrobię to zamieszczę dodatkowe foty a teraz mam tylko to
Z rometa wyjąłem już silnik i go czyszczę
jak ktoś mógłby podać dokładny numer lakieru który ten romet posiada ponieważ ma drobne naloty rdzy, jest ona tylko na początku błotnika przedniego.
Ogar ma wymieniony błotnik na inny przez poprzedniego właściciela, ma jeszcze amortyzatory z simsona, ale jest za to wyższy i lepiej amortyzuje.