22-06-2012, 22:46:32
Stron: 1 2
22-06-2012, 23:08:25
(22-06-2012 22:46:32)Rammbo napisał(a): [ -> ]warjujeHehe.
Ale wróćmy do tematu. Marne mam doświadczenie, w życiu silnika po remoncie nie docierałem. Ale jak widzę dyskusja ładnie się zawiązuje. Jedni mają wiedzę od dziadka, inni z książek. Jest fanie.
Zwróćcie uwagę, że silnik złożony w fabryce miał na pewno lepiej spasowane części. "Grupy selekcyjne", mówi Wam to coś? Niewykluczone więc, że silniki nowe po prostu nie wymagały tak troskliwego dotarcia. Co innego silniki po remoncie, gdzie wszystkie części mogą być z różnych koszyków.
23-06-2012, 10:47:24
ja znalazłem w instrukcji od ogara 205 że na 1 biegu do 12km/h a na drugim 30km/h
23-06-2012, 10:55:15
Dzisiejsze zestawy tłok-cylinder są dużo luźniej spasowane i nie trzeba aż tak ich oszczędzać i skrupulatnie docierać dawniej to był cylinder 1 selekcji do tego tłok 1 selekcji teraz tego nie ma jest po prostu nominał teoretycznie o jednakowym wymiarze ale na pewno występują minimalne różnice
W ramach ciekawostki jak do WSK założyłem nowy tłok Al-Motu (nominał) to był luźniejszy od ZMD po 15 000 km. Różnica w szczelinie między tłokiem z pierścieniami a tuleją wynosiła 0,05 mm a to już nie tak mało , nie trudno odgadnąć że na ZMD była minimalnie mocniejsza
W ramach ciekawostki jak do WSK założyłem nowy tłok Al-Motu (nominał) to był luźniejszy od ZMD po 15 000 km. Różnica w szczelinie między tłokiem z pierścieniami a tuleją wynosiła 0,05 mm a to już nie tak mało , nie trudno odgadnąć że na ZMD była minimalnie mocniejsza
23-06-2012, 11:14:14
czyli moge jechać 40km/h ale na krótkich trasach
23-06-2012, 19:00:17
Jak najbardziej albo nawet szybciej
04-07-2012, 16:42:34
(22-06-2012 15:47:23)romet1989 napisał(a): [ -> ]Mam rometa po remoncie silnika. wymieniłem w nim tłok pierścienie,cylinder ,wał,łożyska. jak go dobrze dotrzeć?
nie przekraczaj 35 na godzine i lej troche więcej oleju
04-07-2012, 17:16:46
Patrz na daty...
Stron: 1 2