Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: ogar 200 cylinder 60 ccm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry,
Mam takie pytania:
- Czy cylinder 40mm wchodzi do karterów bez przeróbki?
- Czy uszczelka pod głowice jest inna od nominału?
- Czy głowica też jest większa?
- Jaka powinna być dysza w gaźniku przy 60ccm?

I czy możecie polecić jakiś konkretny zestaw 40mm żeby nie kupić totalnego gówna.

Pozdrawiam
Almot 60 to totalna padaka,inne są tylko tańsze to tu już sama się odpowiedź nasuwa co to wartne,

Droższych 60 nie widziałem,wymiana cylindra powinna iść w prze z wymiana gaźnika na coś lepszego jak również wydechu i zestrojenia wszystkiego,wał również wypadało by wymienic

Na motofre swego czasu były dostępne tłoki berty na 8 szlif więc to 60 i to by było chyba najrozsądniejsze rozwiązanie rozwiercić cylinder oryginalny do takiego rozmiaru
(09-02-2024 22:51:17)łogór 200 napisał(a): [ -> ]Almot 60 to totalna padaka,inne są tylko tańsze to tu już sama się odpowiedź nasuwa co to wartne,

Droższych 60 nie widziałem,wymiana cylindra powinna iść w prze z wymiana gaźnika na coś lepszego jak również wydechu i zestrojenia wszystkiego,wał również wypadało by wymienic

Na motofre swego czasu były dostępne tłoki berty na 8 szlif więc to 60 i to by było chyba najrozsądniejsze rozwiązanie rozwiercić cylinder oryginalny do takiego rozmiaru

A głowica zostaje od 50?
Kartery, głowica zostaje, uszczelka do wymiany zresztą powinna być w zestawie a reszta całkowicie jak wyżej napisano.
Zamiast wymieniać cylinder, to wyślij go do Jackmotors na porting. Pojemność zostanie ta sama (no chyba że wymaga już szlifu) a efekty bieda dużo lepsze, niż na zwykłej 60.
Tak jak wyżej. Szlif i porting oryginału u Jacka, dobry squish głowicy, filtr paliwa duells (ma zauważalnie lepszą przepustowość) i jedziesz przelotem 60-65
Przekierowanie