23-10-2023, 20:37:14
23-10-2023, 20:52:44
Dla mnie bez sensu, zwłaszcza przy użytku okazjonalnym. Jest na forum dobry poradnik jak dopracować i ustawić normalny zapłon.
24-10-2023, 11:54:02
Powiem tak - jak Ci platyny działają bez problemu to bym nic nie grzebał. Jak się co chwilę sypią, a chcesz trochę dalej się oddalać od garażu to bym rozważył wymianę.
W Sporciku do platyn nie zaglądam praktycznie wcale. Od 3 lat odręcałem magneto tylko dwa razy by pożyczyć części na test do innego trupa. Jedyne co wymieniałem w tym układzie to świeca.
Z kolei w ogarze to z zapłonem już nie raz walczyłem i problem się tak na prawdę rozwiązał w momencie gdy wymieniłem w iskrowniku wszystkie elementy łacznie z magnetem.
W Sporciku do platyn nie zaglądam praktycznie wcale. Od 3 lat odręcałem magneto tylko dwa razy by pożyczyć części na test do innego trupa. Jedyne co wymieniałem w tym układzie to świeca.
Z kolei w ogarze to z zapłonem już nie raz walczyłem i problem się tak na prawdę rozwiązał w momencie gdy wymieniłem w iskrowniku wszystkie elementy łacznie z magnetem.
24-10-2023, 21:32:48
Tak jak koledzy wyżej. Jak masz sprawny zapłon to daj se spokój, fruwał nie będzie, ale jeśli co chwilę jakieś cyrki i nie chce Ci się rzeźbić, no to chyba lepiej jeździć niż tylko ręce brudzić.
05-11-2023, 00:22:21
Ja szczerze polecam, w swoim ogarze 200 założyłem zapłon deluxe i motor odrazy inaczej chodzi światła świecą dużo lepiej i nie ma spadków napięcia ewentualne na obrotach jałowych delikatne z tego co wiem to poprawia osiągi na niższych obrotach no i brak elementów ,które mogą ulec wyeksploatowaniu