Cześć,
Trochę pod wpływem impulsu, ale zdecydowałem się na kupno Niebieskiego Charta, w stanie... raczej godnym pożałowania. Mam nadzieję, że dzięki Waszemu forum znajdę wskazówki, jak przywrócić go do dawnej świetności. Nie mam pojęcia w temacie, ale liczę na owocną współpracę
Siemka
romet chart do renowacji jest dość ciężki, z powodu małej ilości sprzedanych egzemplarzy i może być problem
ale chcieć to móc
Siemka, pochwal się jak wygląda
i jak masz pytania to wal śmiało
Oto on, brak kierunkowskazów, sygnału, licznika i jego obudowy, instalacji, są problemy ze zmianą biegów, manetka gazu dziwna i źle spasowana (przyśpieszanie to koszmar) linki do wszystkiego chyba nieoryginalne. Hamulce sprawne i dobre, po wymianie świecy odpala na kopa bez żadnego problemu, wręcz nie chce gasnąć; jest trochę korozji. Będzie z nim chyba sporo zabawy, ale byłem na to przygotowany.
Z nieoryginalnych części to jeszcze przedni błotnik.
Ale nic się nie martw, przy "odrobinie" cierpliwości da się wszystko zdobyć
Pochwal się ile talarów za takie cudo należy wyłożyć
Takiego białego jeżdżącego mam na oku, ale sprzedający oporny...
Od jakiegoś czasu ich ceny wahają się w większości w przedziale 5,000-8,000 jeśli chodzi o portale typu olx albo sprzedajemy; ja swój (z dokumentami i aktualnym przeglądem) znalazłem za 3,600 (po małym targowaniu i nie licząc kosztów dostawy).
Co do błotników, to i przedni i tylny są moim zdaniem od zielonego ogara.
Nie wygląda źle ten charcik. Tak na prawdę umyć, zmienić błotniki i już przyzwoity sprzęt będzie.
Najgorsze jest to, że błotników, lusterek i przełączników świateł najtrudniej znaleźć