09-06-2023, 20:50:17
Cześć,
mam, pytanie, problem i chciałbym szanownych rometowców prosić o poradę. Zaplanowałem wymianę wału z moim komarze (s38 1975 r. produkcji). Otóż po rozdzieleniu połówek silnika zauważyłem, że przeciwwaga tarła o karter. Załączam foto. I teraz pytania:
1. Jak to możliwe, wydaje mi się, że ostatnio silnik był składany w fabryce.
2. Czy to powazna wada? Kupiłem wał duells chciałbym żeby chodził prosto a nie wycierał mi karter.
3. Co można zrobić żeby nowy wał nie tarł? Grubsza uszczelka? Mam dwie do wyboru, papier z zestawu jaki zawsze dołączają do krygielitowych i jedzie do mnie krygielitowa niego grubsza.
4. Jak zmiana grubości uszczelki może wpłynąć na dystansowanie skrzyni? Krygielitowa generalnie wydaje się lepsza. A tak w ogóle czy krygielitową między karterami trzeba smarować sylikonem czy nie?
Nie wiem jak tu dodać zdjęcia. Umieściłem w linku.
https://ibb.co/wggvDgp
https://ibb.co/RBmdy7v
https://ibb.co/bgkYgS3
mam, pytanie, problem i chciałbym szanownych rometowców prosić o poradę. Zaplanowałem wymianę wału z moim komarze (s38 1975 r. produkcji). Otóż po rozdzieleniu połówek silnika zauważyłem, że przeciwwaga tarła o karter. Załączam foto. I teraz pytania:
1. Jak to możliwe, wydaje mi się, że ostatnio silnik był składany w fabryce.
2. Czy to powazna wada? Kupiłem wał duells chciałbym żeby chodził prosto a nie wycierał mi karter.
3. Co można zrobić żeby nowy wał nie tarł? Grubsza uszczelka? Mam dwie do wyboru, papier z zestawu jaki zawsze dołączają do krygielitowych i jedzie do mnie krygielitowa niego grubsza.
4. Jak zmiana grubości uszczelki może wpłynąć na dystansowanie skrzyni? Krygielitowa generalnie wydaje się lepsza. A tak w ogóle czy krygielitową między karterami trzeba smarować sylikonem czy nie?
Nie wiem jak tu dodać zdjęcia. Umieściłem w linku.
https://ibb.co/wggvDgp
https://ibb.co/RBmdy7v
https://ibb.co/bgkYgS3