Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Dziwny przypadek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich
Mam problem z moim komarem 2350 silnik S38 i pierwszy raz się z tym spotykam
Zrobiłem całą renowacje wszystko działało pięknie dwa sezony przejechane . Po zimie pierwsza próba odpalenia wchodzi na obroty i od razu gaśnie nie reaguje na gaz robi buuu .
Ponownie ustawiony zapłon wymieniony kondesator
Wyczyszczony gaźnik załozyłem też inne gaźniki od sprawnych motocykli inne aparaty zapłonowe także sprawne .świec włożyłem ze 30 różnych i bez zmian
Wyczyściłem kranik zbiornik ,nowe uszczelki przy montażu gażnika nawet pod głowica wymieniłem dalej beż zmian . Praktycznie wcale nie reaguje na ustawianie mieszanki . Zrobiłem wiele rometow I nigdy się z tym nie spotkałem dzięki czekam na jakieś porady
Obstawiałbym uszczelniacz od strony magneta choć łapy sobie uciąć nie dam.
Też sie nad tym zastanawiałem ponieważ przydkanie lekko filtra powietrza z tylu gaźnika powoduje wyższe obroty
Trudno uwierzyc ze w dwa sezony mogł paść
Wał od strony magneta nie ma może bicia?
Wał jest nowy 2 sezony przelatał nie ma bicia
pobiera lewe powietrze

moze od strony magneta simmering
albo od łączenia gaznik/cylinder
Witam ponownie romeciarzy
Ściągnołem dzisiaj simering od strony magneta i nie mogłem uwierzyć co widzę . 3 lata temu jak składałem silnik kupiłem nowy wał korbowy w sklepie gmoto, bardzo szybko ho odesłałem ponieważ miał za duże luzy na sworzniu. Dostałem inny w zamian montując go zostawiłem go w zamrażalce na chwilę aby wszedł na łożyska bez wbijania jam się okazuje następny ma wadę w materiale akurat tam gdzie jest warga simeringu. Nie wiem czy cokolwiek da się z tym zrobić pewnie będzie trzeba nowy . Najchętniej kupił bym do S38 że starych zapasów może ktoś posiada ,może doradzicie mi gdzie można kupić dobrej jakości bo do tego sklepu już nie zajrzę
Duells aczkolwiek cena prawie 3 razy tyle co chinol. Albo podjedź do lokalnego, tam możesz organoleptycznie sprawdzić czy nie ma wad.
Kupię nowy trudno jeszcze pytanie w gnieździe simeringu który jest w karterze przez całą głębokość gniazda jest rysa dość wyczuwalna czy to jest do przejścia ? Rozumiem że na wale gdzie dotykają wargi musi być idealnie a co z zewnętrzna częścią simeringu ? Wiem że to głupie pytanie bo tego się nie robi ale czy osadzał ktoś simering na jakimś specyfiku ?

Jestem tu nowy jak wrzucacie foty do wiadomości
Zależy jak idzie ta rysa i jak głęboka Wink Generalnie ciężko dorwać już idealne kartery, ja zazwyczaj po prostu ścinam to co wystaje i jest ok. Jak chcesz wklejać to reinzoplast do uszczelniaczy, Loctite 603 do łożysk.
Czerwony silikon da radę do uszczelniacza od zapłonu, czy lepiej jednak zapłacić za Reinza?
Czekam na wał i simeringi dam znać co i jak
Próbowałem wżucic zdjęcia wstaw obraz na serwer itd zmieniłem rozmiar foto poinformowano mnie ze zdjęcie jest dodane a i tak go nie widać w poście
(22-05-2023 22:21:56)tomangelo napisał(a): [ -> ]Czerwony silikon da radę do uszczelniacza od zapłonu, czy lepiej jednak zapłacić za Reinza?
Hmmm. W sumie nigdy nie próbowałem na silikon ale powinno zdać egzamin bo zbyt wielkich podciśnień to tam nie ma. W każdym razie to takie trochę druciarstwo ale jak coś jest głupie ale działa... Tongue Gdzieś nawet miałem w jednym silniku ze szrota pomazane uszczelniacze silikonem od zewnątrz.
Bo to trzeba analogowo. Musisz przekleić bezpośredni link do zdjęcia w post. Żeby było je widać to albo w pełnej edycji naduszasz ikonkę obrazka, albo ręcznie wpisujesz [img]tuwklejaszlinkdozdjęcia[/img].
Witam ponownie rozebrałem cały silnik do zera jak się okazuje nowe łożyska na wale grzechotka co za badziew sprzedają w tych sklepach
. Pytanko
Biorąc pod uwagę że kartery maja swoje lata łożyska pewnie kilka razy były wyciągane czy zakładacie w swoich maszynach 6203 C3 ?
Stron: 1 2
Przekierowanie