Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Prośba o identyfikację
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,
Prośba o pomoc w ustaleniu modelu. Wg tabliczki jest to model 2351 z roku 1983 czyli wg mnie ostatni rok produkcji. Silnik okrągły S 38, biegi w kierownicy. Niestety mądre strony podają że model 2351 był robiony tylko do 1978/1979. Prośba zatem do fachowców z tego forum o rozszyfrowanie tej zagadkiBig Grin
Ta tabliczka jest dorabiana, i umieszczona w złym miejscu. Jeśli masz kwity to pewnie wybito rocznik z dokumentów który wziął się z tego że w 1983 był wydawany stary dowód rejestracyjny. Ogólnie to wygląda fakt na 2351 ale parę szczegółów się nie zgadza.
Wg kwitów jest 1985 co w ogóle mi nie pasuje. Prawdopodobnie może to być data pierwszej rejestracji w co mogę uwierzyć.
To może ktoś wybił byle co, ta tabliczka na pewno nie jest z fabryki. Kiedyś były takie dowody , a raczej potwierdzenia że nie było daty pierwszej rejestracji ani produkcji tylko data wydania. Czesto to potem jako rocznik przyjmowano.

Zamierzasz go kompletować do stanu fabrycznego? Zły nie jest ale jest trochę takich drobiazgów.
No chciałbym aby bym najbliżej oryginału. Oczywiście w miarę w normalnych pieniądzach. To w końcu tylko i aż komar Wink. Możesz napisać co wg Ciebie się nie zgadza?

Najbardziej chciałbym ustalić. Który to może być rok. Bo może faktycznie jest to wersja do 1979?
Tak na szybko to:
-silnik, powinien mieć numery zaczynające się od 003 i pokrywy silnika: od zapłonu z napisem PREDOM DEZAMET a od sprzęgła z logo ZM z żołędziem zamiast napisu S38 i bez zaślepki tylko z pełnym odlewem (reszta rzeczy w silniku bez zmian tylko to )

-amorki tylne masz od 50-T-1 tu powinny być inne, kryte

-modzona kierownica, powinna być bez tych podwyższeń

-siedzenie obite skajem z siedzenia kaszlaka i też podwyzszane

-bak powinieneś mieć z wciskanym korkiem
To tak na szybko Smile
Amorki już też domyśliłem się że są kombinowane. Podwyższenie siedzenia zlikwidowane. Na pierwszym zdjęciu jest po tej operacji ale na 3 jeszcze przed Wink. Na silniku faktycznie jest napis s38. Nr silnika sprawdzę jutro rano i dam znac
Od strony kopniaka mam z logo ZM z żołędziem, po prawej stronie przy hamulcu nożnym jest napis S 38. Nr silnika to 369001, nr ramy 909214. Korek baku wkręcany ale z logiem ZRR
Ale przed numerem coś powinno być, ZB4 lub 003. Myślę że masz to pierwsze. Nie ma sensu kupować drugiego silnika najwyżej wymienić pokrywy, wtedy jedyna różnica będzie ten numer ale to tam mało ważne. Tak samo myślę że nie będziesz wymieniać ładnego baku tylko z powodu korka co innego jakby było to przed malowaniem.
Niestety nie ma nic przed nr silnika. Wychodzi że pokrywy silnika mam oryginalne, tylko nie od tej wersji? Czy też może przyjmując że tabliczka jest dorabiana, to niekoniecznie musi być 2351? W jakich latach zatem prawdopodobnie mój komar powstał?
To kartery prawdopodobnie były wymienione i ktoś nabił sam numer, tym bardziej nie warto wymieniać silnika jak coś tylko pokrywy. Polecam jeszcze dać zielony kabel zapłonowy do świecy daje efekt a kosztuje grosze. Tyle że tu ogólnie wrażenia oryginalności psuje jego kolor, pewnie to jeszcze proszek. Więc się zastanów czy warto.

Rocznika to za bardzo nie ustalisz, możesz spojrzeć na spód prędkościomierza i jego ślimak ale wątpię żeby to ci coś dało bo pewnie to było wymieniane.
Nie znam historii. W kilku miejscach ma przetarcia i widać że był inny kolor. Może nawet już są dwie warstwy. Licznik i ślimak akurat nie działają więc i tak są do wymiany
Pytanie czy biała kartę można i wpis do ewidencji można uzyskać przed remontem jak pojazd jest w stanie 2/10
Można. Ale po co ?
Ale po co mi biała karta i wpis? Ja mam go zarejestrowanego na normalne białe tablice

I nie wiem czy dobrze zrozumiałem że mój pojazd jest wg Ciebie 2/10 ?? To 1 na 10 to jest chyba wrak niekompletny z silnikiem od pralki?
Stron: 1 2
Przekierowanie