Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czesci posiadam rowt ogara 205
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Chciałbym zrobić w nim hamulce tarczowe ale nie wiem jak się do tego zabrać póże ktoś.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
Na oryginalnym zawieszeniu to nie za egzaminu. Wyjdzie rzeźba i co chwilę luzy na zawieszeniu. Temat był wałkowany na forum wielokrotnie. Wystarczy poszukać.

BTW: Po co Ci w tym złomku hamulec tarczowy?
(09-04-2023 19:42:10)ksawier stunt napisał(a): [ -> ]Chciałbym zrobić w nim hamulce tarczowe ale nie wiem jak się do tego zabrać póże ktoś.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka

O co tu chodzi?
Jak mniemam chcesz jego głównie z przodu mieć.

1. Generalnie w Romecie przedni hamulec to w mało którym działa, ale to się da zrobić żeby dzialał
2. Według mnie oryginalne hamulce są wystarczające chyba że robisz jakiś gruby tuning np SWAP
3. Trzeba w ogóle dać inne koło, a w zasadzie to jak wyżej napisano to nie widzę tego w ogóle na oryginalnym zawiasie.
Do przedniego koła nie widzę opcji zamocować tarcze zwłaszcza w ten sposób żeby nie miała metrowego bicia. Gdybyy tylne i przednie były współzamienne to może by tarcze przykrecił zamiast zębatki (jeśli założyć tylne koło do przodu) ale to się nie da bo tylna piasta jest szersza od przedniej.
Krótko mówiąc bez wymiany calego przodu się nie obejdzie ale sam chętnie bym się dowiedział od czego najłatwiej podpasować i jak.
(09-04-2023 21:59:41)romek napisał(a): [ -> ]Jak mniemam chcesz jego głównie z przodu mieć.

1. Generalnie w Romecie przedni hamulec to w mało którym działa, ale to się da zrobić żeby dzialał
2. Według mnie oryginalne hamulce są wystarczające chyba że robisz jakiś gruby tuning np SWAP
3. Trzeba w ogóle dać inne koło, a w zasadzie to jak wyżej napisano to nie widzę tego w ogóle na oryginalnym zawiasie.
Do przedniego koła nie widzę opcji zamocować tarcze zwłaszcza w ten sposób żeby nie miała metrowego bicia. Gdybyy tylne i przednie były współzamienne to może by tarcze przykrecił zamiast zębatki (jeśli założyć tylne koło do przodu) ale to się nie da bo tylna piasta jest szersza od przedniej.
Krótko mówiąc bez wymiany calego przodu się nie obejdzie ale sam chętnie bym się dowiedział od czego najłatwiej podpasować i jak.
Siemka jak coś to robię swap jak będę mail kasę na am6 90ccm i chce przygotować pod to budę


Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka

Jak ktoś wie jaki przód do tego będzie git w rozsądnych pieniądzach to zapraszam do komentowania.

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
To już jest coś ale nie wiem czy bym się odważył w tą ramę o sztywności rolki na srajtasme pakować taki piecyk w ogóle. Aczkolwiek pierwszy nie jesteś który to zrobi Smile powodzenia może być ciekawie
Najłatwiej to chyba od sima s51 - tu są gotowe zestawy do hamulca tarczowego. Niestety trzeba skracać główkę ramy, odginać ogranicznik skrętu + drogi interes ale i polepszy się mocno komfort jazdy.
Można też kombinować z zawieszeniem z charta, które ponoć pasuje plug&play (pomijając ogranicznik skrętu) aczkolwiek tutaj też trzeba rzeźbić przy montażu hamulca. Widziałem kiedyś tez charty z przodem od MZtek więc jak się mocno chce to się da.

Podsumowując - moim zdaniem się nie opłaca, chyba że pracuje się nad jakimś z góry przemyślanym projektem (który między Bogiem a prawdą nigdy się nie zwróci). Smile

PS: Ksawier staraj się pisać trochę poprawniej i dobrze nazywać tematy wątków Tongue
PS: Ksawier staraj się pisać trochę poprawniej i dobrze nazywać tematy wątków Tongue
[/quote]
O to mi właśnie chodziło.Myślałem że tylko ja to widzę.
Przekierowanie