28-03-2023, 18:31:56
28-03-2023, 19:26:26
jeśli chodzi o tą podkładke co jest wewnatrz silnika i dystansuje półksiężyc startera to to jest ten sam element co uszczelnia wałek na zewnatrz z oringiem, ta miseczka taka, w katalogu czesci mają ten sam nr katalogowy. Jeśli mamy to samo na myśli:
https://www.4jawa.com/produkt/2792/piers...ka-jawa-50
https://www.4jawa.com/produkt/2792/piers...ka-jawa-50
28-03-2023, 21:38:12
To i tak trzeba dobierać względem zużycia pozostałych czesci.
28-03-2023, 22:34:51
Wałek nówka z segmentem startera wyrwane ze starych zapasów. Na starym wałku właśnie osadzona była miseczka oringu uszczelniającego wałek. Oglądałem film instruktażowy na YouTube, tam facet mówił że zastosowanie tej miseczki to błąd bo szybko się zużyje.
29-03-2023, 12:43:06
Nie ma to znaczenia ze wałek jest nowy,segment startera jak to nazwałeś musi być tez w osi względem grzechotki koła pierwszego biegu,także musi być w odpowiedniej odległości od kartery ale w osi z ta właśnie zebatka
Tak btw w tych starych strupach,jak gdzieś na schematach jest podkładka dystansowa to nigdy nie dobieraj jej po wymiarach z katalogu/instrukcji tylko mierz na konkretnym silniku bo właśnie dochodzi różne wykonanie czesci,zużycie itp
Tak btw w tych starych strupach,jak gdzieś na schematach jest podkładka dystansowa to nigdy nie dobieraj jej po wymiarach z katalogu/instrukcji tylko mierz na konkretnym silniku bo właśnie dochodzi różne wykonanie czesci,zużycie itp