Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: zbiornik paliwa pory korozji
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć. mam pytanie czy ktoś przerabiał taki problem jak na foto, czy lepiej szukać zbiornika, choć to nie łatwo znaleźć bez korozji.

[attachment=22360]
A jaki problem wyczyścić tą rdze?
Mało precyzyjnie napisałem, chodzi o to, że zbiornik ma wżery na wylot
Zalać wodą / nasypać piachu i pospawać Big Grin a realniej można się bawić żywicą epoksydową, mam znajomego który tak zrobił w zbiorniku starego motocykla BMW dokładnie nie pamiętam modelu i działa, jeździ do dziś.
Ja bym zaspawał. Zależy w którym miejscu ale powinno się udać. Można by spawać tigiem i do zbiornika wpuścić argon. Wówczas spaw wyjdzie od środka ładny. Ale warunek trzeba doczyścić do gołej blachy miejsce spawu.
każdy wżer rozwiercasz nieco większym wiertłem i spawasz

można tigiem
można palnikiem, mosiądzem lutować
To ja bym wymienił.
Zbiorników na rynku jest sporo.
Wszystko się da zrobić ale w tym przypadku fachowiec za zrobienie tego weźmie moim zdaniem sporo więcej niż za drugi zbiornik. Tylko jakbyś kupował drugi to pamiętaj że zbiornik komara i zbiornik motorynki się roznia: inny kąt wlewu paliwa oraz komar ma gwint kranika wewnętrzny, a pony zewnętrzny. Co nie zmienia faktu że generalnie od komara też będzie pasować ale jak ktoś się zna to zauważy różnice.
(28-02-2023 09:45:35)romek napisał(a): [ -> ]Wszystko się da zrobić ale w tym przypadku fachowiec za zrobienie tego weźmie moim zdaniem sporo więcej niż za drugi zbiornik. Tylko jakbyś kupował drugi to pamiętaj że zbiornik komara i zbiornik motorynki się roznia: inny kąt wlewu paliwa oraz komar ma gwint kranika wewnętrzny, a pony zewnętrzny. Co nie zmienia faktu że generalnie od komara też będzie pasować ale jak ktoś się zna to zauważy różnice.

Dzięki za podpowiedź, tak wiem o tych różnicach względem komara i racją jest, że zabawy przy tym dużo, a efekt może być mizerny, zwłaszcza, że niektórych wżerów mogę nie wykryć

(28-02-2023 09:14:32)bkrukl napisał(a): [ -> ]To ja bym wymienił.
Zbiorników na rynku jest sporo.

tak zrobię, ale o zbiornik z dobrym środkiem coraz ciężej
Fosol, zalewasz tak z połowe, a jak nie ma dużo rdzy to nawet pół litra starczy, zostawiasz na pół godzinki, wsypujesz blachowkrętów , 15 minut shake'a, wylewasz, pluczesz benzyna, gotowe. Ewentualnie powtórzyć. Polecam też w wężyk wpiąć filterek paliwa.
(28-02-2023 14:55:48)romek napisał(a): [ -> ]Fosol, zalewasz tak z połowe, a jak nie ma dużo rdzy to nawet pół litra starczy, zostawiasz na pół godzinki, wsypujesz blachowkrętów , 15 minut shake'a, wylewasz, pluczesz benzyna, gotowe. Ewentualnie powtórzyć. Polecam też w wężyk wpiąć filterek paliwa.

To pomoże na usunięcie korozji wewnątrz, ale jak wykryć wszystkie mikro-pory, które przechodzą na wylot?
Chyba poszukam drugiego
No miałem na myśli że w drugim jak napisałeś o czyszczeniu środka. Tak naprawdę to się rzadko trafia żeby te zbiorniki przeciekały. Najczęściej jak już to przy mocowaniu.
(28-02-2023 19:15:11)romek napisał(a): [ -> ]No miałem na myśli że w drugim jak napisałeś o czyszczeniu środka. Tak naprawdę to się rzadko trafia żeby te zbiorniki przeciekały. Najczęściej jak już to przy mocowaniu.

mój ma w niektórych miejscach sito
Przekierowanie