Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: co to za cylinder do 023 40mm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
on jest po szlifach czy co miał robione że ma 40mm warto to kupić?
https://www.olx.pl/d/oferta/romet-motory...derIndex=0
Zobacz sobie na grubość tulei. O wiele cieńsza niż normalnie. Po prostu rozszlifowany ma 40 mm oryginalny cylinder.
Możesz kupić
za te pieniądze kupisz nowy zestaw
Co kto woli. Chociaż w sumie, chyba masz rację. Ewentualnie samemu robić. Tutaj to kot w worku zawsze będzie.
szukam jakiegoś cylindra do 019 https://allegrolokalnie.pl/oferta/romet-cylinder-019 na tym myślałem ale droga wysyłka i nie wiadomo który szlif wyjdzie
Te nowe 019 się różnią tylko gwintem na kolanko od tych do 023.,
To tak żebyś wiedział.
almoty chyba nie bo okno wydechowa mają wyżej tak samo płuki

ale nie wiem czy brać almota bo miałem w 2b to po 6tyś km do szlifu

oryginał po szlifie to minimum 320
tu jest almota https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...-kpl-almot nie konieczne 40mm

https://www.olx.pl/d/oferta/cylinder-rom...op_premium oryginał
kup sobie używkę zmd na jakieś giełdzie staroci za groszę, tłok berta oraz szlif za 100zł. Będzie najlepiej
Po szlifie za 350zł a wżwery na tulei ma albo ja ślepy.
Nie tylko ty to widzisz.

W sumie tak jak ormowiec pisze , cylinder na szlif i tłok Berta i to to pochodzi, ewentualnie almot. Nie wiem tylko teraz czy tłoki 023 i 019 są takie same?

Ja mam almota w 019 , nie wiem czy naprawdę się różni tylko wydechem ale tak chodzi to w miarę , tyle że od remontu to z 600 km aby zrobione. Tak jak piszesz jeśli po 6.000 będzie do szlifu to dopiero po 10 sezonach Smile) ale dodam jeszcze że był tuningowany przez rozszlifowanie kanałów . Gdyby poprzedni cylinder nadawał się do szlifu (niestety wypadł zamek z tłoka i narobił szkód ) i miał taki zakład blisko to bym tak zrobił .
mam taki cylinder almota do 019 i kanały płuczące i wydechowy jest troszke wyrzej niż w 023 [attachment=22338]
Hehe prototyp jakiśBig Grin
Tak, to prototypowy cylinder do silników pracujących w ciężkich zimowych warunkach, znajdowały się w specjalnych wersjach eksportowanych na Kaukaz i Syberię. Ubogie zaopatrzenie w żeberka sprawiało, że silnik miał odpowiednią temperaturę. A za tem nie wychladzal się zbytnio przeciętnie...
Kur.a co to jest. ?
jesli chodzi o cylek z 019 to jedynie almot na dzien dzisiejszy coś robi,mam taką 60cc w 023 i powiem ze ładnie to chodzi,ale z oryginalnym tłokiem w zestawie coś albo za wysoki cylinder,albo za krótki tłok,bo ani tłok nie dochodzi do konca cylindra,ani w pełni nie otwiera kanałów,będą musiał w koncu podpiłowac denko zeby sie wydechowy otwierał
Stron: 1 2
Przekierowanie