11-02-2023, 15:54:14
Stron: 1 2
11-02-2023, 16:11:22
Zobacz sobie na grubość tulei. O wiele cieńsza niż normalnie. Po prostu rozszlifowany ma 40 mm oryginalny cylinder.
Możesz kupić
Możesz kupić
11-02-2023, 20:45:29
za te pieniądze kupisz nowy zestaw
11-02-2023, 21:40:49
Co kto woli. Chociaż w sumie, chyba masz rację. Ewentualnie samemu robić. Tutaj to kot w worku zawsze będzie.
11-02-2023, 22:37:20
szukam jakiegoś cylindra do 019 https://allegrolokalnie.pl/oferta/romet-cylinder-019 na tym myślałem ale droga wysyłka i nie wiadomo który szlif wyjdzie
11-02-2023, 22:38:30
Te nowe 019 się różnią tylko gwintem na kolanko od tych do 023.,
To tak żebyś wiedział.
To tak żebyś wiedział.
11-02-2023, 22:42:11
almoty chyba nie bo okno wydechowa mają wyżej tak samo płuki
ale nie wiem czy brać almota bo miałem w 2b to po 6tyś km do szlifu
oryginał po szlifie to minimum 320
tu jest almota https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...-kpl-almot nie konieczne 40mm
https://www.olx.pl/d/oferta/cylinder-rom...op_premium oryginał
ale nie wiem czy brać almota bo miałem w 2b to po 6tyś km do szlifu
oryginał po szlifie to minimum 320
tu jest almota https://www.jackmotors.pl/oldtimer/cylin...-kpl-almot nie konieczne 40mm
https://www.olx.pl/d/oferta/cylinder-rom...op_premium oryginał
11-02-2023, 22:59:02
kup sobie używkę zmd na jakieś giełdzie staroci za groszę, tłok berta oraz szlif za 100zł. Będzie najlepiej
11-02-2023, 22:59:16
Po szlifie za 350zł a wżwery na tulei ma albo ja ślepy.
11-02-2023, 23:07:27
Nie tylko ty to widzisz.
W sumie tak jak ormowiec pisze , cylinder na szlif i tłok Berta i to to pochodzi, ewentualnie almot. Nie wiem tylko teraz czy tłoki 023 i 019 są takie same?
Ja mam almota w 019 , nie wiem czy naprawdę się różni tylko wydechem ale tak chodzi to w miarę , tyle że od remontu to z 600 km aby zrobione. Tak jak piszesz jeśli po 6.000 będzie do szlifu to dopiero po 10 sezonach ) ale dodam jeszcze że był tuningowany przez rozszlifowanie kanałów . Gdyby poprzedni cylinder nadawał się do szlifu (niestety wypadł zamek z tłoka i narobił szkód ) i miał taki zakład blisko to bym tak zrobił .
W sumie tak jak ormowiec pisze , cylinder na szlif i tłok Berta i to to pochodzi, ewentualnie almot. Nie wiem tylko teraz czy tłoki 023 i 019 są takie same?
Ja mam almota w 019 , nie wiem czy naprawdę się różni tylko wydechem ale tak chodzi to w miarę , tyle że od remontu to z 600 km aby zrobione. Tak jak piszesz jeśli po 6.000 będzie do szlifu to dopiero po 10 sezonach ) ale dodam jeszcze że był tuningowany przez rozszlifowanie kanałów . Gdyby poprzedni cylinder nadawał się do szlifu (niestety wypadł zamek z tłoka i narobił szkód ) i miał taki zakład blisko to bym tak zrobił .
11-02-2023, 23:44:52
mam taki cylinder almota do 019 i kanały płuczące i wydechowy jest troszke wyrzej niż w 023 [attachment=22338]
11-02-2023, 23:47:01
Hehe prototyp jakiś
12-02-2023, 01:31:45
Tak, to prototypowy cylinder do silników pracujących w ciężkich zimowych warunkach, znajdowały się w specjalnych wersjach eksportowanych na Kaukaz i Syberię. Ubogie zaopatrzenie w żeberka sprawiało, że silnik miał odpowiednią temperaturę. A za tem nie wychladzal się zbytnio przeciętnie...
12-02-2023, 12:48:54
Kur.a co to jest. ?
13-02-2023, 18:36:07
jesli chodzi o cylek z 019 to jedynie almot na dzien dzisiejszy coś robi,mam taką 60cc w 023 i powiem ze ładnie to chodzi,ale z oryginalnym tłokiem w zestawie coś albo za wysoki cylinder,albo za krótki tłok,bo ani tłok nie dochodzi do konca cylindra,ani w pełni nie otwiera kanałów,będą musiał w koncu podpiłowac denko zeby sie wydechowy otwierał
Stron: 1 2