Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: skrzynia dezamet 019
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ja montowałem to
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/kolo-...q=romet+3b
Zero luzu jak na oryginale
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/walek...q=romet+3b
To
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/kolo-...q=romet+3b
To i jeszcze chyba to, ale już nie pamiętam czy przypadkiem w hasioku oryginału nie znalazłem
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/walek...q=romet+3b
Z Jacka na pewno jeszcze przesuwne kupowałem, ale nie widzę u ich dostępności.
Ja jeżdżę na ATF-ie. W sumie bez znaczenia co zalejesz. Byle smarowało.
Ale wyłamane pojedyncze zęby tak jak u ciebie na 2-ce to jest dość niebywałe.
Jedyna to się zdarzała, ale 2-ki nigdy nie rozleciałem.
z tym "byle smarowaniem" to nie do końca, nie wiem czy we wszystkich rometach ale w ogarze 200 np. tylko Lux odpowiada bo inaczej sprzęgło nie działa
u mniej jak jedynki mieliło na 7,8 kawałków luzów dzużych nie ma ale kartery nie do pary
W polskich silnikach nie miałem problemów spowodowanych olejem a był łany Lux 10, Hipol, Motul. Sztywniak jak go kupiłem zalany był ponad 20 letnim francuskim olejem okrętowym a przynajmniej tak mi powiedział sprzedający.

No ale kartery muszą być od pary, czasem się zdarzy że nie ma problemów ale generalnie one są obrabiane parami. Otwory na wałki muszą być idealnie w osi, jeśli kartery są nie parowane to wałek ustawia się krzywo (gołym okiem nie wychwycisz), naprężenie przechodzi po skosie i takie o.
Boni rację masz Pan wiesz Pan? W simsonie na transoilu nigdy mi dobrze sprzęgło nie działało, hipol był łany i było cicho i idealnie. W dt 50 mx wymieniałem sprzęgło i zapałem transoilu 10w40 i się ślizgało, same problemy., Do tego stopnia że w końcu się spaliło. Znow zmienilem na nowe i zalalem 30w mineralny, tak jak nakazuje ksiazka- działało jak nowe.
Ogółem to jest przesuwka na wałek zdawczy.
Stron: 1 2
Przekierowanie