Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet dymi i leje z wydechu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Wymieniłem właśnie ,ale i tak nawet jeśli olej jest nie wlany, to i tak dymi i się nie wkręca. Tłumik też wyczyszczony więc niewiem co mu jest

Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Masz jakąś gume nałożoną na gaznik czy inną puchę? zdejmij to i sprawdz



A napełnij na maksa gaznik benzyną

Odpal komara

niech trochę pochodzi

Zakręc kranik paliwa, ale nie gaś silnika

niech chodzi i próbuj wchodzić na maks obroty.


Teoretycznie jak będzie coraz mniej paliwa w gazniku, to będzie wchodził na większe obroty i przez chwilę można próbować wchodzić nim na obroty - czy tak się dzieje?
Dobra jutro sprawdzę


Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Porobiłem to wszystko no i dalej
jest tak jak było

Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
`ale jak brakuje mu paliwa w gazniku, wchodzi w wyższe obroty?
Jak zakręcę kranik trochę pochodzi, to nawet jak kończy się paliwo w gaźniku, to i tak nie wchodzi na wyższe obroty


Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
To zostaje tylko sprawdzenie na innym gaźniku oraz i też na innym zapłonie jak pracuje
Na innym gaźniku sprawdzałem, ale wymienię jeszcze cewkę może coś to da

Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
też bym obstawiał jakąś wadę układu zapłonowego, jeśli by wypalał paliwo z gaznika przy zakreconym kranie, to pod koniec powinien sie wkrecic i zgasnąć
Właśnie się wkręca i potem
Gaśnie, ale jak dodam gazu to i tak nie wchodzi na maksymalne obr

Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
no to moge zasugerować tylko tyle, że jak kolega w simsonie zdrutował platynke po swojemu "bo mu nie pasowała", to był dokładnie taki objaw: generator dymu i załosna reakcja na gaz, potem założył na powrót starą platynke i zapłon ustawiony wg starych znaków na kole magnesowym i od razu zaczął pracować poprawnie

może źle ustawiasz platynke? w ten sposób ze zamiast cofać wałem w lewą strone od GMP, to krecisz do przodu (w prawo) i zapłon jest za GMP, co jest totalnie bez sensu i nie bedzie działać... chyba ze w tym Romecie jakos inaczej sie ustawia zapłon etc. to niech mnie ktos poprawi, ja sie wzoruje na ogarze 200 bo jego znam juz całkiem dobrze
Zapłon mam ustawiony 2,5 mm przed gmp. I nie to, że silnik nie ma mocy ma ale chodzi mi o wkręcanie się i żeby tak nie dymił.

Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Może nagraj jak odpala i jak on dymi

bo 2t zawsze dymi
pozostaje jeszcze kwestia jak rozumiemy definicję "wkrecania się" Smile bo wiesz, z tego co ja słyszałem polskie silniczki to sie nie kręcą jakoś wysoko. Jafka, którą posiadam kreci sie tak do ok. 8 000 rpm ale to nadal nie jest pilarka łańcuchowa, także jeśli da sie jeździć to chyba nie jest źle? a kopcenie to raczej naturalna rzecz w dwusuwie, no chyba że sadzi z wydechu jak rozbiegany diesel to faktycznie cos nie gra
Nagram później filmik i sprawdzę obroty

Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie