18-03-2022, 23:04:22
Stron: 1 2
18-03-2022, 23:50:35
No to tak jak napisałem, zacznij od zmniejszenia przerwy na świecy, jak nie pomoże to na platynach, jak dalej nic to podmień cewkę zaplonowa, kondensator, w ostateczności Magneto
14-04-2022, 09:04:12
Odświeżam temat.
Wymieniłem w komarku kondensator i iskra jest bardzo mała. Praktycznie pod wpływem paliwa w cylindrze znika. I tu właśnie powstaje pytanie: Co jest nie tak??? Dodam, że wszystko jest podłączone tak, jak ma być. Po kilku obrotach pedałami świeca jest mokra, więc paliwo dochodzi. Zapinka na iglicy na 2 rowku od góry (u mnie są tylko 3 rowki). Zapłon, myślę ustawiony jak trzeba.
Ps. Dziś planuję wyjść do komarka i coś bym przy nim zrobił, dlatego proszę w miarę możliwości o szybką odpowiedź.
Wymieniłem w komarku kondensator i iskra jest bardzo mała. Praktycznie pod wpływem paliwa w cylindrze znika. I tu właśnie powstaje pytanie: Co jest nie tak??? Dodam, że wszystko jest podłączone tak, jak ma być. Po kilku obrotach pedałami świeca jest mokra, więc paliwo dochodzi. Zapinka na iglicy na 2 rowku od góry (u mnie są tylko 3 rowki). Zapłon, myślę ustawiony jak trzeba.
Ps. Dziś planuję wyjść do komarka i coś bym przy nim zrobił, dlatego proszę w miarę możliwości o szybką odpowiedź.
14-04-2022, 10:46:42
A zmniejsz przerwę na świecy
14-04-2022, 12:04:38
ja bym podmienił cewkę i magneto
14-04-2022, 23:33:15
Zmniejszyłem przerwę na świecy, ustawiłem zapłon na nowo i jest spora poprawa. Jeszcze mam jeden problem, a mianowicie: Nie mogę dojść do ładu z gaźnikiem, czyli cały czas ma tak jakby za dużo powietrza w mieszance bo jak dodam gaz na maksa i wrócę to ma muła. Tak w praktyce to nie bardzo przeszkadza, ale trzeba mieć wyczucie przy ruszaniu, żeby nie zgasł.
Ps. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi!
Ps. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi!
15-04-2022, 10:55:15
Może zdejmij tą gumę z gaźnika jak masz lub puszkę szmerów i sprawdz wtedy. Zawsze były problemy z tymi gaźnikami... z Ja tam wymieniłem całkiem rometowski gaźnik na gaźnik od dellorto i polecam Panu to samo
15-04-2022, 23:03:51
Może jutro będę próbował. Niestety nie mam dobrego zdania o współczesnych gaźnikach, ponieważ mam taki w motorynce i nie działa pompka. Ewentualnie mogę podmienić, bo nawet mam taki chińczyk wolny w warsztacie.
16-04-2022, 10:11:54
Pisząc o innym gazniku, nie miałem namyśli tajwańskiej replice rometowskiego gaznika, a dokładnie o włoskim gazniku dellorto 14.12l, a conajmniej Francuskiej replice dellorto P2R SHA 15/15, który można zakupić na jackmotors. Pobaw się jeszcze przy tym oryginalnym, ale jakby ktoś mi teraz kazał wracać do oryginalnego gaznika, to uznałbym to za masochizm
28-04-2022, 23:11:24
Nie chcę dawać gaźników, które nie przypominają orginalnych. W starym podmieniłem dysze, śruby i przeczyściłem go i działa dość dobrze, ale efekt nie był porównywalny z gaźnikiem współczesnym o oznaczeniu "gm f" na którym komar chodził jak torpeda! Narazie zostaje ten stary gm 12 na sterydach, bo tamten był z motorynki wzięty, a ona musi jeździć praktycznie na już.
22-12-2022, 23:31:28
Ktoś jest w stanie oszacować koszty remontu komara 2330 (właśnie to jest rama rama z silnikiem)?
23-12-2022, 12:20:17
Nie da się oszacować kosztu remontu, może to być 200zł, może to być 10 tys. zł
Stron: 1 2