Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Remont Romet Kadet-Sport. Delikatny tuning
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
A co z głowicą? Zamówiłem Cylek z JM i wał.
Głowicą oryginał czy jakieś planowanie?
Dotarł też łącznik cylindra z gaźnikiem.
Wydaje mi się że srednica wew. Jest za mała bo ma 11.76mm gaznik 18mm więc konieczność będzie podtoczenia prawda?
A a jaki wymiar?
Pokaż ten łącznik jak wygląda.

Wał możesz założyć ten tajwański "Moretti". Przeciwwagi ma od 019, co lepie wypełnia przestrzeń korbową niż duellsa, co daje większego kopa. Sam taki mam, 3 sezon przetrwał i dalej hula Wink

Tłumik od simsona zastosuj. Lepszego nie wiem, czy jest sens zakładać - jak znajdziesz gotowca rzt sp 04 lub coś pomodzić z dyfuzorem od suzuki rmx 50
(29-12-2021 13:46:59)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Pokaż ten łącznik jak wygląda.

Wał możesz założyć ten tajwański "Moretti". Przeciwwagi ma od 019, co lepie wypełnia przestrzeń korbową niż duellsa, co daje większego kopa. Sam taki mam, 3 sezon przetrwał i dalej hula Wink

Tłumik od simsona zastosuj. Lepszego nie wiem, czy jest sens zakładać - jak znajdziesz gotowca rzt sp 04 lub coś pomodzić z dyfuzorem od suzuki rmx 50

Mówisz o tym wale z allegro za 89.99?
Zobacz ofertę:
https://allegro.pl/oferta/wal-korbowy-ro...1379668818


Tak to wyglada:

Jak ma być cylinder 4 kanałowy to wał najlepiej z łożyskiem w główce, bo kolega w Ogarze 200 miał 60/4 na oryginalnym wale i rozdupcyło mu główkę korbowodu :F Chyba, że dezamet nie osiągnie jakiś dużych obrotów na takim zestawie.
Wał taki mam i długo działa (Wow)

czy to króciec od 4jawa.com? mam taki sam i używam



On Tobie nie wchodzi do środka, do gaźnika? odkręć śrubę i wyciągnij tą plastikowa tuleje z gaźnika. Podgrzej w gorącej wodzie, rozszerzy sę i usadź do króccu. Potem wsadz do gaznika. Jeżeli coś bedzie za grubo - papier ściernym zetrzesz trochę i usadzisz spokojnie.

Jak połamiesz tuleje (co mi się zdarzyło), to kupiłem taką zastępczą xd https://sklep.mizar.com.pl/tuleja-zawies...11873.html
(30-12-2021 00:30:51)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Wał taki mam i długo działa (Wow)

czy to króciec od 4jawa.com? mam taki sam i używam



On Tobie nie wchodzi do środka, do gaźnika? odkręć śrubę i wyciągnij tą plastikowa tuleje z gaźnika. Podgrzej w gorącej wodzie, rozszerzy sę i usadź do króccu. Potem wsadz do gaznika. Jeżeli coś bedzie za grubo - papier ściernym zetrzesz trochę i usadzisz spokojnie.

Jak połamiesz tuleje (co mi się zdarzyło), to kupiłem taką zastępczą xd https://sklep.mizar.com.pl/tuleja-zawies...11873.html


Nie no wchodzi normalnie do środka tylko tak zdjęć zrobiłem, ale
Nie powinien mieć większej średnicy w srodku? Bo jak pisałem ma tylko ponad 11m a nie powinien mieć z 15mm? W dodatku jak przykładam go do cylindra do kanału to otwory nie są zlicowane na połączeniu Dodgy
Nie przylega 1:1, to prawda. Też miałem zgłoskę, czy to będzie dobrze działać. Jednak U MNIE nie przeszkadza to w pracy silnika. Inni też pisali, że wszystko ok
(30-12-2021 01:47:00)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Nie przylega 1:1, to prawda. Też miałem zgłoskę, czy to będzie dobrze działać. Jednak U MNIE nie przeszkadza to w pracy silnika. Inni też pisali, że wszystko ok

A to spoko. Zobaczę jak to działa.
Do tego setu trzeba coś robić z głowicą czy normalnie pakuje zwykły oryginał?
Pewnie pasuje. Możesz DLA TUNINGU! znaleźć szkło, wodny papier ścierny/pastę zaworową. Kładziesz wszystko na szkle i głowicę ścierasz gdzieś o 1mm? nie pamiętam (poszukaj na forum). Zmniejszasz komorę spalinową = większa moc! (nie wiele , ale daje). Dla pewnego efektu robisz to samo, ale docierasz cylinder razem z głowicą, aby równo przylegały
(01-01-2022 18:20:11)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Pewnie pasuje. Możesz DLA TUNINGU! znaleźć szkło, wodny papier ścierny/pastę zaworową. Kładziesz wszystko na szkle i głowicę ścierasz gdzieś o 1mm? nie pamiętam (poszukaj na forum). Zmniejszasz komorę spalinową = większa moc! (nie wiele , ale daje). Dla pewnego efektu robisz to samo, ale docierasz cylinder razem z głowicą, aby równo przylegały

Spoko. Narazie założę oryginał bez kombinacji.
Nie dawał mi spokoju ten krócieć więc popełniłem swoją wersję.




Tuleja jest na lekki wcisk i na klej do łożysk.





Pasuje idealnie i licuje się z kanałem w Cylku.:F
Dawno nie wstawiłem fotek na jakim etapie jestem, ale ostro poszedłem do przodu Big Grin
Nie wiem jak wam się to widzi ale mi mi tak kompozycja czarny mat z chromem się bardzo podoba Tongue
(Naklejki na jak takie chciałem!)





Czekam na koła aż wrócą z zaplotu i bedzie gitara Wink

Mam mały problem z tulejkami i gumowymi izolatorkami które trzymają zbiornik od spodu. Nie miałem tego jak ho kupiłem i nie wiem czym to zastąpić? Dodgy
Nawet dobrze wygląda. U siebie tą tuleje na króciec dellorto rozwierciłem wiertłem 14 (i w cylindrze). Ten tłumik do oryginalny zmd, czy chinol? zobaczysz jak to będzie jeździć.. Jakbyś wsadził tłumik od simsona od DPR z a0a1 wraz z skróceniem nóżki tłoka od strony ssania 1mm i podnieść okno wydechowe, to nawet to by jechało Wink
Jak nowy cylinder z tłokiem, to zmień jeszcze dyszę na ~65, bo może się grzać i zatrzeć
Jak przeczytałem o czarnym kadecie to aż mnie zmroziło ale w sumie niegłupio wygląda.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie