Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2330 rok 1972
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie.
Przedstawiam mojego komara 2330. Rocznik z tabliczki 1972. Tabliczka już bez pola numerowego dla nr silnika i ramy. Podobno oryginalny stan, przestał w piwnicy większość swojego żywota. Proszę o uwagi jeśli coś jest dołożone z innego modelu. Głównie zastanawia mnie licznik, czy mie powinien być jeszcze duży w metalowej obudowie?
Pozdrawiam
Mam ten sam rocznik z metalową obudową lampy, Ale widziałem że komary dwa, miały również plastikowe. Może masz po prostu z kolejnej partii komara. Jutro porównamy viny.
Mam też drugiego 2330 ale gorszy stan i rocznik 71 i też ma obudowę lampy plastikową jednak z wcześniejszym, dużym licznikiem jaki szedł do 2320.
Rama, wahacz tył i przód owszem 2330, ale sporo elementów zostało wymienionych np. Obręcze kol, bądź całe to china, siedzenie z napisem ROMET, śruby cybantow wymieniane. Trochę też ten lakier jakby nie oryginał, do tego cały komar czerwony.
Co do licznika i skorupy lampy, najlepiej zdemontować i odczytać na kubku od dołu.
Lakier wedlug mnie jest oryginal, byc moze czyms natluszczony, lub umyty. A to Jozku nie bylo komara 2 w takiej komvinacji kolorystycznej? Mam takiego samego, az wstawie go dzis na forum.
W końcu coś ciekawego się pojawiło na forum Smile piękny komar. Co do licznika wydaje mi się ze jest dobry, jeśli wymieniony to musiałby być z całą lampa ale najlepiej wyjmij licznik i sprawdź na nim rocznik. Myślę ze cały czerwony to może być oryginalne malowanie. Jeśli to swiezy zakup to możesz się pochwalić ile dałeś Smile
Romku Ty chyba tez masz taki model, prawda? Tylko po remoncie z tego co kojarze.

I pytanie, czy te pedaly powinny takie byc w tym modelu? Ja mam bardziej rowerowe, ale zawsze ktos mogl zmienic.
No nie bardzo taki cały wiśniowy. Popatrz na przedni błotnik i śruby. Wg mnie był malowany jak leci bez rozkręcania śrub. Zresztą wiele innych części ktoś wymienił oprócz tych co wskazałem, np amortyzatory tył, są od 2350 po 74 r. Doły szklanek aluminiowych powinny być zaprasowane do środka, zawinięte, no chyba że ktoś takie już zataczał.
Do autora wątku, zrob zdjęcia całego Komara z prawej i lewej strony.
Na Święta dopiero będę. Tyle co mogę wysyłam teraz. Licznik z niego i tabliczka.

Kolejne zdjęcia. Malowany były wyhaczyli. Widelec raczej oryginał.
No faktycznie teraz widać nieco lepiej. Był upiększany Wink same główki wahaczy-ków pomalowane.
Lakier chyba jednak oryginał.
Co do obręczy kół, oryginalnie 19x1,35 czyli szerokość obręczy ok 47 mm
Współczesne china lub RDI 19x1,4 czyli szerokość ok 53 mmm
To można sprawdzić i zmierzyć.
Debesta, ja mam 2320. A co do pedałów to sam się chętnie dowiem, te są też często spotykane. Tzw algidy Smile
Z przykrością stwierdzam, że to tylko na zdjęciach fajnie wyglądało. Rama bak i błotniki w oryginalnej farbie w fajnym stanie. Czarne elementy mazane jakimś badziewiem. Kupowałem trochę na czuja, zdalnie i są konsekwencje.
Szukam zatem bagażnika w fajnym stanie i osłon gaźnika. Osłonę łańcucha już mam. ?
Jeśli nie pogardzisz replikami to bagażnik i osłony kupisz w Klasyk Moto
A co z tym bagażnikiem nie tak?
Nasmarowane farbą. Ale tak jak stał bez czyszczenia nawet i równania powierzchni.
Stron: 1 2
Przekierowanie