Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czy to w ogóle da się wyregulować "gaźnik k60b"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć koledzy...

Podejrzewając że mój oryginalny gaźnik od s38 już jest na skraju życia postanowiłem zainwestować kilka zylionów na nowy gaźnik.
Wybór padł na gaźnik k60b bo stosunkowo były o nim pozytywne opinie + większa moc Romecika.
Dziś przyszło to cudo myśli technicznej CCCP i zamontowałem na maszynie.
Po podaniu paliwa zaczęło się lać z każdej możliwej dziury czy uszczelki w tym gaźniku.
Odkręciłem do i podociągałem wszystkie śrubki, wycieki jak by w 95% ustały, teraz się tylko sączyło.
Zostawiłem taki i zacząłem stroić, na początku wkręciłem śrubę od mieszanki a następnie wykręciłem ją o 2 obroty.
Śrubę od przepustnicy regulowałem na oko...
Przyszła pora na pierwsze uruchomienie i tak załączam ssanie kopię... kopię i nic.
Przepompowałem pompką paliwo i zalało mi całe kartery, więc paliwo już jest ok.
Kopię dalej i nic kręcę manetką od gazu i dalej nic.
Dopiero jak załączyłem ssanie i trzymałem je ciągle palcem dodatkowo dodając gazu odpalił.
Silnik WYŁ !!! a ja zacząłem dostrajać najpierw mieszanka potem przepustnica.
Niby już było wszystko wyregulowane ale jak chwilę pochodził na "wolnych" to gasł.
Ponowne odpalenie nastąpiło po 2-3 kopnięciach i znów regulacja.
W efekcie już na mega rozgrzanym silniku nie dało sie ustawić wolnych obrotów a po dodaniu gazu i odpuszczeniu trzymał obroty jeszcze ze 3 sekundy (MASAKRA).
Jest jakiś patent by wyregulować ten gaźnik???
A czy ten gaźnik jest produkcji radzieckiej/rosyjskiej, czy kupiłeś chińską kopie?
Dałem 80zł z filtrem powietrza tak że stawiam na Chińczyka...
a no widzisz ten chiński chłam to taki jest. lepiej już doinwestować w zwykły gm12f i mieć spokój.
Czyli kasa w błoto... totalnie to przekreślać czy istnieje jakaś szansa nadziei na poprawna pracę ?
Bylo przeczytać kilka tematów na forum, non stop co jakis czas jest walkowane o k60b ze tylko oryginal działa. I to nie jest ze akurat trafiłeś slaby egzemplarz, tylko każdy chińczyk k60b nie uruchamia silnika w poprawny sposób. Chodź i tak u Ciebie dobrze bo silnik odpalił, u mnie żadnych efektów nie bylo po kopsnij i pchaniu. Masz dwie opcje, albo go do hoboka, albo odeslac za zwrot siana, puki sie nie zniszczył (pękające pokrywki przepustnicy).
to w ogóle legalne? w sensie sprzedaż chińskich k60b. skoro każdy mówi że nie działają to czemu jeszcze nikt nie zgłaszał do allegro (bo w większości z tamtąd pochodzą te gaźniki) że to czysty scam i powinni ściągać te oferty. ale oczywiście trzeba zarobić na niewiedzy.
Jutro skontaktuję się ze sprzedającym i firmą wilmat.pl skąd pochodzi owy gaźnik.
Co do oryginalności to raczej byłem przekonany że kupuje oryginał bo sprzedawany jest pod tą nazwą a nie pod inną.

Lipa... dam znać na czym to stanęło.

Pozdro i dziękuje za zainteresowanie.
przeniosłem wątek do odpowiedniego działu
a co do tematu to z tego co wiem nowe k60b to tylko china, oryginały skończyły się razem z zsrr
dobry oryginalny rometowski gaźnik wystarcza
Czasem się pojawia na olx. Ale z taką cena, że lepiej zakupić dellorto 14.12l jak ja zrobiłem i nie żałuje
Na ukrainie da sie kupić nowke za psie pieniqdze.
Odesłałem do sprzedającego, opisując to co powyżej, zwrot pieniędzy bez problemu...
Przekierowanie