01-09-2021, 04:59:23
Cześć.
Remontuję S38 w moim komarku, w którym nie mogłem ustawić zapłonu. W którą stronę nie kręciłbym iskrownikiem, maksymalnie co udało mi się uzyskać, to 2mm do GMP.
Odbudowuję drugi taki silnik i sięgnąłem po jego iskrownik. Wymieniłem cały przerywacz, bo był zniszczony i zamontowałem do testów w remontowanym silniku. Tu mam jeszcze większy problem - niezależnie od regulacji szczeliny, krzywka magneta nie sięga kowadełka i nie wiem jak to ugryźć, by nadawało się do użytku.
Czy występowały jakieś dwa rodzaje iskrowników z większą i mniejszą ośką na kole magnesowym lub różnej długości kowadełka?
Remontuję S38 w moim komarku, w którym nie mogłem ustawić zapłonu. W którą stronę nie kręciłbym iskrownikiem, maksymalnie co udało mi się uzyskać, to 2mm do GMP.
Odbudowuję drugi taki silnik i sięgnąłem po jego iskrownik. Wymieniłem cały przerywacz, bo był zniszczony i zamontowałem do testów w remontowanym silniku. Tu mam jeszcze większy problem - niezależnie od regulacji szczeliny, krzywka magneta nie sięga kowadełka i nie wiem jak to ugryźć, by nadawało się do użytku.
Czy występowały jakieś dwa rodzaje iskrowników z większą i mniejszą ośką na kole magnesowym lub różnej długości kowadełka?