Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar Sport
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam kupiłem do kolekcji komara sporta cały do remontu silnik zardzewiały ale do zrobienia nie ma osłon na gaźnik ja by ktoś miał to mogę odkupić kierownica i pedał hamulca chyba nie oryginalna
[img][attachment=21150][/img]
Daj normalne zdjęcie, bo nie działa. Chyba wiem którego komara kupiłeś, ale się potwierdzi jak zobaczę zdjęcie.
Nonono. Gratulacje zakupu. Tongue

Jest to model 2361. Już ostatnia wersja z polskim siedzeniem i bakiem bez przetłoczenia na ramę. Do wywalenia na pewno bagażnik z tyłu, w oryginale nie było żadnego. Amorki polecam zmienić na oryginalne. Na tych na dziurach będziesz przycierał kołem o błotnik. Nom i na koniec niestety kierownica do wymiany. Powinna być płaska.
Niestety, ale to skladak. Rama 1976, 77 tak jak i silnik.
Od sporta jest kilka czesci np tylny blotnik i wahacz, moze też przód. Podnóżki i pedal hamulca z 74 roku. Zbiornik i siedzenie, trudno powiedzieć.
O amortyzatorach i kierownicy pewnie wiesz.
Jak to wszystko skompletujesz to wyjdzie fajny sport.
A poczym poznajesz rok ramy
Niee, to nie ten komar.
(13-08-2021 23:28:36)Milan napisał(a): [ -> ]A poczym poznajesz rok ramy

Po mocowaiach pompki i braku otworów pod tabliczkę znamionową.
Ok dzięki, a te blachy od gaźnika są inne niż w sztwyniaku
Do tej ramy blachy będą pasowaly od 2320, 2330, 2350
Dodatkowo przetloczenie przy kraniku musisz wyprostować.
Co do sztywniaka, od modelu 232 pod gaźnik G12 z zasuwanym filtrem powietrza, podejdzie, ale będziesz miał dodatkowy otwór w prawej pokrywie.
W Klasyk Moto dostaniesz współczesną replikę blach do komara 3.
Ok, widziałem tam że kierownice też rąbią ,myślałem że oryginał bo na ramię numery zaczynają się od 61 i myślałem że model 2361 bo właśnie tabliczki na nim nie było ale trudno myślę że i tak opłacało się go kupić , a silnik też był inny w sporcie niż w komarach i przednie zawieszenie przednie też było inne ?
Silnik to zwykły S38ZB4 z kopniakiem i dwoma biegami w lewej manetce, to samo co w paru innych modelach. Przynajmniej tak powinno być oryginalnie. Zawieszenie na wahaczach pchanych ze sprężynami, już nie sztywne, jeszcze nie amortyzowane widelce, więcej szczegółów dotyczących budowy nie znam.

Cały Sport to dłuższe siedzenie bez bagażnika (to u ciebie to czyiś tuning) i niższa kierownica dla bardziej aerodynamicznej pozycji oraz o 2 litry większy zbiornik, żeby na Nurburgringu rzadziej zjeżdżać do pitstopu.
Rzadziej do pitstopu, śmiechu warte. Na forum mamy pitcastop na ogarze, ale to już inny kosmos.
(16-08-2021 17:42:20)Milan napisał(a): [ -> ]Ok, widziałem tam że kierownice też rąbią ,myślałem że oryginał bo na ramię numery zaczynają się od 61 i myślałem że model 2361 bo właśnie tabliczki na nim nie było ale trudno myślę że i tak opłacało się go kupić , a silnik też był inny w sporcie niż w komarach i przednie zawieszenie przednie też było inne ?

W Twoim masz silnik 003 po 75 roku.
Musisz ustalić, zdecydować który rocznik bedzie docelowy.
Zawieszenie przód standart od modelu 2330 i 2350 z szerszym, glebszym blotnikiem, do tego skorupa lampy pcv jesli rocznik 74 i w zwyż.
Przekierowanie