Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 - pręt dźwigni zmiany biegów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej,
zastanawiam się czy mam coś nie tak z mechanizmem zmiany biegów.
Mianowicie używając oryginalnego pręta dźwigni zmiany biegów, muszę tak bardzo nienaturalnie wysoko(lub nisko) wychylić dźwignię że aż brakuje stopy.
Załączam zdjęcia. Dajcie znać czy też tak macie.
Dorobiłem sobie sam taką krótszą dźwignię z przegubami kulowymi aby było wygodniej. Widać ją na zdjęciach. Ale się dalej zastanawiam czy coś nie daj Boże mam źle złożone w silniku.
Zdjęcia:
https://drive.google.com/folderview?id=1...guZXRKpXCa
Pręt jest za długi, oryginalny jest krótszy
Może to być normalne albo jak wyżej pręt jest za długi.

Na pręcie są giga luzy przy automacie drugi luz przy dzwigi zwłąszca jak otwory są już wyrobione co w połączeniu może dawać taki długi skok tej dźwigni. Przeróbka na przegubowy ulowe to doskonałą decyzja, sam tak mam i chwalę sobie to rozwiązanie.
Zrobie dzisiaj zdjęcia jak sie bardzo to wychyla nawet na kulowym.
Nogi mi brakuje zeby zmienic na 3 bieg Big Grin
Przekierowanie