20-10-2021, 20:24:07
20-10-2021, 21:32:38
Dzięki wielkie. Ten "dynks" jest przykrecany, czy przyspawany? Mam tam dziure jakby do przykrecenia tego odbojnika.
O co z przodu opiera się stopa jak mopik stoi?
W sumie wszystko poza stopką centralną w ramię mam ogarnięte (pospawane). Zrobię jeszcze porządek z centralką i jadę z blachami do piachu.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
O co z przodu opiera się stopa jak mopik stoi?
W sumie wszystko poza stopką centralną w ramię mam ogarnięte (pospawane). Zrobię jeszcze porządek z centralką i jadę z blachami do piachu.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
20-10-2021, 21:38:57
ten "dynks" taki hehe jest przyspawany, nad nim jest ta dziurka, nie wiem do czego służy, a stopka jak Ogar stoi opiera się o ten kawałek stali wygięty jakby, widać go na twoim zdjęciu:
Tylko po założeniu centralki sprawdź sobie jak Ogar stoi bo często ten kawałek stali jest wyrobiony i tylne koło zamiast wisieć w powietrzu jest oparte o ziemie, dlatego bo dużo osób nie potrafi oprzeć motocykla na centralce bo robią coś takiego, że ciągną motor za kierownice i nagle cała masa w sekunde jest przenoszona na centralke, no to nie dziwota, że się łamało... Pod siedzeniem jest kawałek bagażnika i chwyta się za niego i stawia się motor na stopce deliktanie, nawet WSK miała specjalny taki uchwyt metalowy.
Znalazłem na którymś zdjęciu Ogara jak ta centralka wygląda, może nie widać najlepiej, ale myślę że już wiesz jak to wygląda:
Ale jak tak patrzę to ten kawałek metalu co ogranicza stopkę jest chyba odwrotnie założony, tak jakby ktoś to przyspawał na nowo bo był urwany?? tak samo ten wałek z otworem na oś centralki jakiś taki gruby i krzywo dospawany.
Więc albo mi się zdaję, albo nieźle się ktoś bawił z tą twoją ramą...
Tylko po założeniu centralki sprawdź sobie jak Ogar stoi bo często ten kawałek stali jest wyrobiony i tylne koło zamiast wisieć w powietrzu jest oparte o ziemie, dlatego bo dużo osób nie potrafi oprzeć motocykla na centralce bo robią coś takiego, że ciągną motor za kierownice i nagle cała masa w sekunde jest przenoszona na centralke, no to nie dziwota, że się łamało... Pod siedzeniem jest kawałek bagażnika i chwyta się za niego i stawia się motor na stopce deliktanie, nawet WSK miała specjalny taki uchwyt metalowy.
Znalazłem na którymś zdjęciu Ogara jak ta centralka wygląda, może nie widać najlepiej, ale myślę że już wiesz jak to wygląda:
Ale jak tak patrzę to ten kawałek metalu co ogranicza stopkę jest chyba odwrotnie założony, tak jakby ktoś to przyspawał na nowo bo był urwany?? tak samo ten wałek z otworem na oś centralki jakiś taki gruby i krzywo dospawany.
Więc albo mi się zdaję, albo nieźle się ktoś bawił z tą twoją ramą...
20-10-2021, 22:00:17
Przecież to on sie bawił sie z tq rama spawalniczq.
20-10-2021, 22:24:21
Na fotkach jest stan sprzed mojego spawania. Rurka na stopę jest na fabrycznych spawach, wyrwana i zgubiona jest rurka w którą montuje się stopę hamulca. Kontownik mocowania podnóżków chyba był spawany, choć sprawy wyglądają bardzo profi w porownaniu do pozostalych "smarków". Nie babrałbym się tyle, gdyby nie kwit na ramę.
Dzięki za pomoc, każda wskazówka na wagę złota .
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Dzięki za pomoc, każda wskazówka na wagę złota .
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
20-10-2021, 23:40:33
Fajny, warto robić.
21-10-2021, 09:50:21
21-10-2021, 16:06:08
21-10-2021, 22:07:01
Widziałem właśnie i w Twojej faktycznie wyglada jakby było na odwrót, w ramie ze zdjęcia które wstawiłem, jest tak jak w mojej, więc sam już nie wiem, ale to w sumie nie ważne. Nie mam zajęcia na 100%fabryka, więc ważne żeby swoje zadanie spełniło. Stopkę centralną przypasuję żeby prosto stał i żeby nic nie opierało o koło/Silnik. Chciałbym się sprężyć i wiosną już na nim śmigać.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
25-10-2021, 20:22:07
03-12-2021, 11:26:51
Pytanie o lakier. Ogar jest z 86r, lakier będzie L76 z palety fiata? Czy jednak inny? Nie mam do porównania, a ze zdjęć L76 wydaje się za bardzo "fluo".
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
12-01-2022, 15:32:15
W przyszłym tygodniu w końcu jestem umówiony na zawiezienie gratów do piaskowania. Dzisiaj jeszcze rozbierałem lagi i pojawił się problem. Jedna wyszła bez sprężyny, macie jakiś patent na wykręcenie sprężyny z widelca?
Jedna laga jest trochę skorodowana w dolnej części i zastanawiam się czy montować spowrotem tak jak jest, czy jednak szukać nowych.
Jaki jest patent na wyciągnięcie tulejek z wnętrza widelca?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Jedna laga jest trochę skorodowana w dolnej części i zastanawiam się czy montować spowrotem tak jak jest, czy jednak szukać nowych.
Jaki jest patent na wyciągnięcie tulejek z wnętrza widelca?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
12-01-2022, 15:56:31
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=51782
Tutaj masz co i jak od naszego forumowego specjalisty Joozka
Tutaj masz co i jak od naszego forumowego specjalisty Joozka
12-01-2022, 17:41:03
Jeśli została sprężyna w zawieszeniu - wkręć lage i ciągnij.
12-01-2022, 17:47:15
No właśnie tak to nie działa. Joozek gdzieś pisał o tym, żeby użyć zeszlifowanego prętu zbrojeniowego chyba 12mm.