Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 - zasyfiona pokrywa, simering?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!
Zasyfiło mi olejem pokrywę pod zapłonem. Czy to simering? jeśli tak to wyciekiem jest mieszanka? Coś innego?
Jeśli tam gdzie iskrownik to mieszanka ewentualnie olej że skrzyni jak drugi też walnięty albo ciągnie między karterami.Jak ten simmering pod zębatka to ze skrzyni
Simmering na wałku zdawczym lub ten w pokrywie oraz oring w kanale olejowym nad walkiem zdawczym.
Na początku myślałem, że to od zapłonu bo pod spodem na uszczelce wisiały krople, lecz teraz po tym wpisie
(30-06-2021 16:45:18)arturwietnamczyk napisał(a): [ -> ]Simmering na wałku zdawczym lub ten w pokrywie oraz oring w kanale olejowym nad walkiem zdawczym.
zobaczyłem te na wałku zdawczym i ten w pokrywie jest zalepiony w brudzie, pewnie on.

I jeszcze pytanie.
Gdzie się znajduje oring w kanale olejowym? czy to tam gdzie wałek startera?
Jak zrobię kilka kilometrów zanim rozbiorę to chyba nic się nie stanie?
Nie sie nie stanie sie. Oring jest właśnie tam gdzie kopnik, nie da sie go wymienić bez pomówienia.
Chodzi mi to ten co jest wyżej, dociska go pokrywa silnika, jest on zaraz obok górnego otworu mocowania pokrywy silnika.
Tam jakis oring idzie? Wyślij Pan zdjęcie.

A nie dobra, popieprzylo mi sie z 205... Oring walka startera da sie wymienic bez polowienia, a oring w kanale olejowym jest wlasniew tym przetoczebiue siedzi i dociska go pokrywa. Jest jeszcze jeden oring, uszczelniajacy popychacz sprzegla, by olej ktory dodtaje fo pokrywy nie wyciekal. Znajduje sie on za lozyskiem pokrywy i blaszka. Bardzo mozliwe ze to on jest winny. Jak to rozbierzesz, to najlepiej pojechac z nim, pokrywa i pokpychsczem do hurtowni ktora takie rzeczy sprzedaje, zeby cos dobrali podobnego, bo on fabrycznie ma owalny przekroj.
uguem to co by tam nie robił to zaraz i się tak będzie lało. Przeciętnie rzecz biorąc to ten typ tak juz ma.
To prawda, ale jak to powiedziając na dzień dzisiejszy zrobione to tu tego pojezdzone.
(01-07-2021 15:23:29)łogór 200 napisał(a): [ -> ]uguem to co by tam nie robił to zaraz i się tak będzie lało. Przeciętnie rzecz biorąc to ten typ tak juz ma.

Ale ty pierniczysz... Jak wali mu olejem spod simmeringu to wystarczy go wymienić i nic zaraz się nie będzie lało. Ogólnie jak wszystko jest dobrze zrobione to nic się spod kapy lać nie będzie ani teraz ani zaraz. Jedyne newralgiczne miejsce w którym silnik się ledwie "spoci" to wałek kopniaka. Tam jest ta blaszka i oring, ale to szybko się rozcieka. Wystarczy dać simmering od wewnątrz karteru, albo olać temat, bo tam ledwie kropelka oleju się czasem pojawi. Wiem, mam tak u siebie i olejem mi nigdzie nie rzyga Wink
(01-07-2021 20:03:23)Quake96 napisał(a): [ -> ]
(01-07-2021 15:23:29)łogór 200 napisał(a): [ -> ]uguem to co by tam nie robił to zaraz i się tak będzie lało. Przeciętnie rzecz biorąc to ten typ tak juz ma.

Ale ty pierniczysz... Jak wali mu olejem spod simmeringu to wystarczy go wymienić i nic zaraz się nie będzie lało. Ogólnie jak wszystko jest dobrze zrobione to nic się spod kapy lać nie będzie ani teraz ani zaraz. Jedyne newralgiczne miejsce w którym silnik się ledwie "spoci" to wałek kopniaka. Tam jest ta blaszka i oring, ale to szybko się rozcieka. Wystarczy dać simmering od wewnątrz karteru, albo olać temat, bo tam ledwie kropelka oleju się czasem pojawi. Wiem, mam tak u siebie i olejem mi nigdzie nie rzyga Wink

Simmering owszem należy wymienić. Mi bardziej chodziło że pomimo wymiany wszystkich uszczelnień to tam zawsze coś się poci albo jakaś kropelka spadnie i nie będzie tam idealnie sucho jak w simsonku np. gdzie jak sie wszystko powymienia a miejsca uszczelnień nie są powycierane to jest suchutko jak pieprz.
Przekierowanie