25-05-2021, 19:50:56
25-05-2021, 20:07:19
Tak, dławione miały zębatkę zdawczą 11z ja taką miałem oryginalną i wsadziłem zębatkę 13z przyspieszenie trochę spadło, ale warto. Można szybciej jechać na niższych obrotach i przy ruszaniu nie trzeba wrzucać biegów od razu jeden po drugim. Gdyby Ogar miał konia więcej to bym mu wsadził zębatkę 14z. Wtedy to by szedł hehe, ale ma te swoje 3,5km więc nie ma go co męczyć nie wiadomo jakimi zębatkami, 13z zupełnie wystarcza zachowując przyzwoitą prędkość.
25-05-2021, 20:23:55
skoro sprawa się wyjaśniła temat można zamknąć
25-05-2021, 20:43:20
Ciekawe. Kiedyś próbowałem włożyć do mojej zarazy zebatkę 13 i ledwo miała siłę się odpychać mimo odblokowania. Za to na 11 szła jak przecinak.
25-05-2021, 22:29:04
Może zależy kto ile waży, mi się udało jechać Ogarem z tatą z tyłu xD ruszyć ruszył ledwo co, ale dał radę hehe.
25-05-2021, 23:10:02
W mojej na czeski rynek na trzecim biegu tylne kolo sie nie chce obracac. Jeden i dwa spoko, ale na trojce to nie wiem z jakiego wiaduktu musialbym zjezdzac. Moze po wymianie pierścieni bedzie lepiej.
26-05-2021, 19:59:03
Sporo jeździłem na 13z, nie było źle, ale jakakolwiek górka i redukcja była potrzebna. Na 12 jest idealnie.
01-07-2021, 20:52:15
zagłębiając się w temat przełożeń stosowanych w jawkach 50 oprócz przełożenia 11/55, i 13,55 znalazłem wzmiankę o przełożeniu 12,55 jedne źródła podają że było to drugie przełożenie stosowane w dławionych egzemplarzach a jeszcze inne mówią że przełożenie to było stosowane obok przełożenia 13/55 w niedławionych jawkach jeśli ktoś wie coś na ten temat byłbym wdzięczny za odpowiedź