Komarka kupiłem od Pana w średnim wieku 7km od mojego domu za 50zł. Były z nim lekkie problemy, mianowicie brakowało uchwytu tłumika i większość śrub była zapieczona ale szlifierka robi swoje
Każdy jeden motorek piaskuje kolega mojego taty z pracy za darmo, tata jest spawaczem, spawa konstrukcje, mosty, hale. Komarek ma aktualnie złożony bak jednak nadal czeka na silnik, jutro jade po kartety, po rozebraniu obecnego silnika okazało sie że prawy karter jest do wyrzucenia, od paru tygodni stoi i nic przy nim nie robie. Więcej nic sie już nie rozpisze, nie ma co, jak będzie coś sie działo to na pewno tu napisze
http://bikepics.com/members/harpen/73komar2350/
No zapowiada się ładny komarek jak za taką cenę
bez dokumentów go masz??
Komar ładny. Właśnie z papierami czy bez?
Niestety bez papierów ale mi to nie przeszkadza, mieszkam na wsi, 300m ode mnie jest spora wioska, policjanci tylko zatrzymują żeby dać sie przejechać, pochwalić maszyne, także nie ma problemu
Też własnię robię takiego komarka piekna maszyna;
Możliwe że to oryginalny lakier. Jak za tą cenę to oczywiście warto. Powodzenia w renowacji
Powiem tyle że na pewno będzie więcej motorków, które będę remontował
Jeżeli uda mi sie w wakacje znaleźć dość tanio ETZ 251 z papierami to będę ją robił do osiemnastki, będzie pierwszy motor :> A tak to planuje jeszcze wueske kosa, wfm i to co sie trafi
Piękny owad się szykuje widać że kochasz motóry
Ładne Komary,Simsony i Ogar.
No szykuje się coś ciekawego !
Nic ciekawego, nic fajnego
Po prostu robie to co lubie
Nadal mam ten cholerny problem z biegami. W drugim silniku rozpracowałem jak działa mechanizm (silnik rozłożony) i wszystko pięknie, 2 jest, luz jest, 1 jest a w tym drugim(złożonym) za nic nie idzie zmienić biegu, kope kopką i jednocześnie próbuje na sprzęgle zmienić bieg i nic. Może ktoś jest z łódzkiego i by mi to rozpracował bo już nie mam sił do tego
.
Piękny. Pozdrów tą policję też chcę taką.