Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zmiana silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam! chciałem wymienić silnik z Dezamet 023 na Dezamet 019 w Ogarze 205. Ktoś wie czy to się w ogóle opłaca i jakie byłyby wtedy osiągi Huh? Dziękuję za każdą odpowiedź Big Grin.
załóż 027 ;P a co do 019 podobno ma większą moc niż 023 jednak różnica między 2 a 3 biegiem jest nieznaczna - jeżeli źle mówię to mnie poprawcie
(28-04-2021 11:31:20)Deecuu napisał(a): [ -> ]załóż 027 ;P a co do 019 podobno ma większą moc niż 023 jednak różnica między 2 a 3 biegiem jest nieznaczna - jeżeli źle mówię to mnie poprawcie

Znaczy nie zależy mi na jakiejś potężnej mocy tylko żeby Ogar wyciągał te 60km/h chociaż. A poza tym nawet bym kupił ten 027 tylko nie mogę go nigdzie znaleźć do kupienia (gdybyś miał jakiś link to bym poprosił Rolleyes)
023 katalogowo ma 1.7KM, a 019 nie pamiętam, ale blisko, a moze i nawet cale 3KM
(28-04-2021 11:31:20)Deecuu napisał(a): [ -> ]załóż 027 ;P a co do 019 podobno ma większą moc niż 023 jednak różnica między 2 a 3 biegiem jest nieznaczna - jeżeli źle mówię to mnie poprawcie

Mylisz się. 1,7/2,5*100%=147%

Silnik 019 jest niemal o połowę mocniejszy. To jak 1,9 TDI VW w wersjach 90 i 130 koni.

Różnica jest duża, a dodatkowy bieg poprawia elastyczność.

Z tym, że mówimy o silnikach w podobnej kondycji. Dobrze zrobione 023>>>zajeżdżony 019
(28-04-2021 15:58:23)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Mylisz się. 1,7/2,5*100%=147%

Silnik 019 jest niemal o połowę mocniejszy. To jak 1,9 TDI VW w wersjach 90 i 130 koni.

Różnica jest duża, a dodatkowy bieg poprawia elastyczność.

Z tym, że mówimy o silnikach w podobnej kondycji. Dobrze zrobione 023>>>zajeżdżony 019

Dzięki za poprawke Big Grin
(28-04-2021 15:58:23)nie_mientki napisał(a): [ -> ]
(28-04-2021 11:31:20)Deecuu napisał(a): [ -> ]załóż 027 ;P a co do 019 podobno ma większą moc niż 023 jednak różnica między 2 a 3 biegiem jest nieznaczna - jeżeli źle mówię to mnie poprawcie

Mylisz się. 1,7/2,5*100%=147%

Silnik 019 jest niemal o połowę mocniejszy. To jak 1,9 TDI VW w wersjach 90 i 130 koni.

Różnica jest duża, a dodatkowy bieg poprawia elastyczność.

Z tym, że mówimy o silnikach w podobnej kondycji. Dobrze zrobione 023>>>zajeżdżony 019

No dobrze, a czy 019 wejdzie do Ogara 205 bez przeróbek w ramie?
Tak, tylko z wydechem coś trzeba zrobić, bo kolanko jest grubsze i gwint na cylindrze większy.
Czuć różnicę, ale trafić 019 w którym nie wypadają biegi to jak 6 w totka. Najczęściej wyskakuje 2 bieg, poskładać i dobrze wyregulować/wydystansować ten silnik jest ciężko, ja sam składałem dużo poważniejsze silniki ale tego bym się nie podjął. W moim wypadał drugi bieg, generalnie szło z tym jakoś jeździć...
Jeszcze wydech od Simsona w tym ogarku z 019 mieliśmy, kurde we dwie osoby tym jeździliśmy, fajnie to szło.
Nie zapomnij ze w Ogarze 205 podnozek kierowcy jest tak zamontowany ze przy silniku 023 trzeba go puścić na rubach by dostac sie do iskrownika. Gdy zalozysz 019 podnozek tzeba za kazdym razem demontować lub od razu na poczatku przerobić.
Przekierowanie