(09-06-2012 10:31:41)KoRn napisał(a): [ -> ]Nie spodziewałem się takich miłych komentarzy, dziękuje
bo jak ktos remontuje i doprowadza te sprzeciki do oryginalu to nie ma co liczyc na zle komentarze
odwrotnie byloby o jak bys kupowal i przerabial na np cos
takiego u mnie masz wielki szacun kolego i oby tak dalej
powodzenia ci zycze w dalszych pracach
(10-06-2012 01:37:06)bartek66977 napisał(a): [ -> ]Sprejem malowałeś?
Chyba Cie coś... Pistoletem.
Postaram sie robić zdjęcia z kupna ale przeważnie jestem tak wciągnięty rozbieraniem motorka, że zapominam
Na pewno nie będzie WT
ladne simsony no i ogar tez
Przypomniało mi się, że nagrywałem krótki filmik zaraz po remoncie, sory za jakość, dźwięk itp, nagrywane nokią x2-00, jak zrobie amortyzator to nagram coś nowego
http://www.bikemovies.com/movie/015614/
Dzisiaj mierzyłem z kolegą prędkość maksymalną ogara, przy 55km/h zacząłem go wyprzedzać a koledze zabrakło paliwa
dobrze, że zaczeli w końcu kłaść asfalt na mojej drodze, nie będzie dziur
Byłem wczoraj u dziadka i dał mi prawdopodobnie oryginalny, czeski cylinder do jawy 50, kupiony za PRL'u do tej pory nie używany oraz czeską, nie używaną dętkę. W miejscu gdzie głowica styka się z cylindrem na wysokości okna wydechowego mam pewien symbol, co on oznacza? Napisane jest tam w półkolu 'JF1'. Co to oznacza?
Ogar jak stał bez naklejek, tak stoi, do zmiany tylna pokrywa bębna, która blokuje hamulec, mam nową z prl'u, musze go odkopać i zmienić. Naklejki będą zamawiane, kiedy wszystkie owady będą pomalowane, żeby nie zamawiać dwa razy