Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem rejestracji komara, z papierami i UM K/S
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam wszystkich . Spotkałem się z takim problemem ,że posiadałem komara 2350 ze starym dowodem z 1972 r bez adnotacji i pierwsze ubz PZU z 1972r , a także posiadam ciągłość umów. Jednak nie mam jak zarejestrować tego motoroweru ,bo w moim WK powiedzieli , że trzeba jechać do ,,WRADOMIA" żeby go wprowadzili w CEPIK bo nie widnieje w rejestrze i nawet na zabytek musi być i to samo na przeglądzie. A w Rad kier. Wk powiedział że na podstawie tego dow. Powinni dać czerwone blachy i to 99 proc sukcesu ,bo pojazdy z przed 75r . Nie obowiązuje Cepik. W moim WK ZNOWU TO samo i powiedzieli żeby Radom nie zaganiał na ich obowiązków za Rado i żebym zrobił opinie rzeczoznawcy i napisał oficjalne pismo do WR . Prosiłbym o pomoc , ze względu na ogromne koszty poniesione w renowacje . Ogólnie.
Wydaje mi się że w tej sytuacji to twoj wydział powinien w tej sprawie kontaktować się z Radomiem. Temat jest nietypowy ale też nie rzadki, ale trzeba pamiętać że termin wymiany tych dowodów minął w 1993 :F jeszcze jest opcja żeby spróbować zarejestrować w innym powiecie np. na kogoś z członków rodziny. Żadna opinia rzeczoznawcy nie jest potrzebna.
Poproś o pisemną odmowę rejestracji po prostu oficjalne pisemko od nich z uzasadnieniem. W wielu przypadkach to pomaga bo musieli by podać tam podstawy prawne itp.
Skoro masz umowę z właściciele z dowodu to powinieneś bez problemu zarejestrować go u siebie bez żadnych opinii i czarów, dostać czerwone blachy i zrobić przegląd (bo bez wpisania do Cepiku się nie da, a bez przeglądu nie dostaniesz twardego dowodu), a oni w tym czasie powinni zająć się sprawdzaniem go. Szkoda, że państwo z kartonu jak zawsze nie działa. Tak więc walcz z nimi, bo masz rację. A jedyne oficjalne pisma wysyłaj do swojego urzędu, bo pracują w nim betony i inaczej nic z tego nie będzie.
Bo trzeba było najpierw zrobić przęgląd i ustalenie danych w dowodzie a potem iść do WK i bez problemu zarejestrować.
Jak ty chcesz zrobić przegląd na dowód z 1972 gdzie pojazdu nie ma w cepiku? Sorry taka prawda że dzisiaj trzeba do tego czerwone tablice.
(23-04-2021 11:11:15)romek napisał(a): [ -> ]Jak ty chcesz zrobić przegląd na dowód z 1972 gdzie pojazdu nie ma w cepiku? Sorry taka prawda że dzisiaj trzeba do tego czerwone tablice.

Diagnosta robi przegląd z cepikiem uruchomionym w trybie awaryjnym i żadnych czerwonych blach nie trzeba.
normalnie zawsze tak robiłem jak był stary dowód gdzie nie ma danych moc, naciski osi itp,

Najpierw przegląd ustalenie danych z Wikipedii za flachę i dopiero do urzędu z papierkiem z przęgladu Pani bezproblemowo zarejestrowała.
Chciałbym zaznaczyć ,ze nie mam bezpośrednio umowy z właścicielem pierwszym ,a drugim, który spisał ja w latach 90 , dostał ta okładkę i papier ubz i nic nie zrobił ( z resztą nie pamięta nic ,bo lubi dać po mieszance) a właściciel nie żyje.
No to zupełnie zmienia postać rzeczy (choć to państwo nadal jest z kartonu).
W takim razie musisz znaleźć brakującą umowę albo podejść do sprawy tak, jakbyś nie miał niczego. Bez ciągłości umów praktycznie nie masz dokumentów.
Kolego , ale posiadam tą umowę 1 właściciel -2 wl? co podpisali w latach 90 ,oraz aktualna z 2 wlasc. Ze mną z tego roku .Dzwoniłem do rzeczoznawcy zapytać jak to będzie wyglądać jak zrobi mi orzeczenie na unikat , a on jakoś nie bardzo mi umiał wytłumaczyć co dalej , bo aby PowiedZial że zależy od Wk , nic konkretnego
Nie wiem co masz, bo twoje posty są tak strasznie napisane, że prawie nieczytelne i trzeba się domyślać o co chodzi.

Jeśli masz wszystkie umowy prowadzące od właściciela z dowodu do Ciebie to jest dobrze. Jeśli nie masz choć jednej, lipa. Ilość umów jest bez znaczenia.
Ok rozumiem, a czy jest to problem ,że 2 właściciel podpisując umowę był niepełnoletni?
To zależy ile miał lat
Nie, to nie ma znaczenia.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie