Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem rejestracji komara, z papierami i UM K/S
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Czyli nie potrzebuje potwierdzenia o wyrejestrowaniu ,bo po 75 automatycznie został ,,wyrejestrowany " bo ten dokument stracił ważność i nie został przedłużony?
Przecież to niemożliwe, żeby to tak działało.

Dobrze. Inaczej. Uporządkujmy co masz. Wrzuć zdjęcia tego dowodu z zamazanymi danymi.
Umowy masz dwie, jedną waściciel z dowodu - chłopak lat 14 i drugą chłopak lat 14 - Ty, tak?
OC się nie przejmujemy, jego już nie dotyczy obowiązek ciągłości.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d387e6a92a3ab54e
Sprawa wygląd tak; chłopak 14 latdostał to od pierwszego właściciela i i sporządzili umowę w 94r. Ja w tym miesiącu odkupiłem go i dał mi te dokumenty i nigdzie tego nie zgłaszał wcześniej.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d387e6a92a3ab54e
sytuacje miałem podobną z chartem(podobna bo miał ubezpieczenie), stary wpis do rejestru na właściciela, który nie żyje i dokument od jego zony, że prawnie przeszło na nią. W moi WK odesłali mnie do Kolbuszowy bo tam był zarejestrowany, oni do mnie, że nie możliwe bo pod tym nr rej zarejestrowany jest maluch. Zabawa trwała kilka tygodni, aż w końcu u mnie kazali mi zrobić przegląd, a dokładniej diagnosta wypisał oficjalne dane do nowego dowodu potem do WK i już mieli obowiązek go zarejestrowac. Pani mi tylko powiedziała, że starych dowodów to oni wystrzegają się jak ognia bo jest z tym dużo roboty i im się nie chce także musisz naciskac. Jeżeli masz wszystkie dokumenty to spróbuj zrobić przegląd jak nie to niech WK da ci skierowanie o taki przegląd.
A najgorsze ,że każdy inaczej w urzędach postrzega rozumienie tych Ustaw czy też rozporządzeń. I to co przejdzie w np PO nie przejdzie w WR czy WZW.
I właśnie to mi się nie zgadzało. Masz "Potwierdzenie zgłoszenia do rejestru". To nie jest dowód, ale jako potwierdzenie własności się nadaje. U siebie, z jedną umową, zarejestrowałem tak Komara bez problemu. Najpierw tymczasowe, przegląd i ustalanie danych, a później odbiór stałych numerów i dowodu. Tato jeszcze musiał do tego dodać jedną wizytę, bo mieli problem ze znalezieniem moplika w starych bazach. Dwie umowy to nie utrudnienie, ot pośrednik pomiędzy wami.

Skoro nie chcą zrobić tego co powinni to zostaje standardowa droga walki z urzędniczym betonem.
Musisz upierać się przy swoim w swoim urzędzie. A jak nie to pisemna odmowa z podaniem przyczyny. Dokładnie Ci nie napiszę, bo jeszcze nie miałem okazji, ale łatwo znaleźć takie przypadki w internecie.
Zakończyło się na tym ,że rejestracja będzie na unikat/zabytek ze względu na brak danych w archiwach na temat motoroweru i zaniedbanie 2 właściciela o braku zgłoszenia pojazdu.
W tym urzędzie nic więcej nie załatwię . A tak po za tym , za 300 zł jak mam biegać i tracić czas na te betony to dziękuję.
A tak w drugiej kwestii, rozmawiałem z rzeczoznawcą i mi proponował jednak na zabytek ,że względu na większe korzyści np przy kradzieży zyska się lepszą kasę ,a za unikat tyle co za złom. A także można jakąś kasę uzyskać na renowacje itd. Może ktoś coś więcej
Rejestrując auto na zabytek można uzyskać dofinansowanie?
Dobrze Ci mówi jak już przez rzeczoznawce musisz robić to rób zabytek
No tak jest wybór , ze względu , na to że mam ,,papiery " przyjedzie ktoś Pzmotu i zrobi resztę ustaleń i sprawa skończy się na 1 orzeczeniu, ale cena będzie ok. 2,5x drozsza
Tak ogółem na zabytek jest o wiele więcej przywilejów.
Jak to Pan po drugiej stronie wyjaśnił unikatem może być ,,papa mobile" czyli unikatowy na skalę światową . Ale zastrzegł ,że oczywiście może zrobić na unikat.
Ja w tej chwili sam nie wiem co myśleć ,mając syna 7 lat, cały czas mówi ,,jedziemy komarem tym zabytkiem" czy to nie jest słuszna droga.
Proszę o opinie was czy ,to aby polskie społeczeństwonstwo nie jest źle nastawione do ,, żółtych bach" a tak naprawdę to przywilej.
Korzyści powinny same przemawiać za rejestracją na żółte ale to już wybór właściciela

Dla mnie są dwie drogi normalna rejestracja na białe jeśli ktoś bardzo chce lub żółte zabytek co i tak wydaje się najsensowniejsze.

Unikat to raczej taka ostateczność jak nie można na żółte z powodu wieku pojazdu a są problemy z normalną rejestracją.
Nie wiem co masz na myśli mówiąc o nastawienie społeczeństwa, ale z 10 lat temu komar to była siara i interesowała się tym mała grupka zapaleńców lub ci co chcieli pojeździć a nie było kasy na nic lepszego, dzisiaj gdzie nie pojadę ( a mam sztywniaka i motorynki) to słyszę słowa uznania i propozycje odkupienia, nawet ostatnio szwagra znajomy chciał mi dawać jakiś motocykl 600tke, i tutaj dodajmy ze komar ma biała tablice, motorynka jedna zielona a druga jest w remoncie (będą żółte), a myślę że jakby miał żółte to że tak powiem prestiż wzrasta i widać że koneser :F
Stron: 1 2 3
Przekierowanie