Cześć, zakupiłem dzisiaj Ogara 200 z przebiegiem 249km od nowości cały w oryginale, nawet uszczelk ( z zapłonem CDI
https://www.4jawa.com/produkt/3254/zaplo...23-mustang) noi mam problem bo po małym czasie zaczął gasnąć podczas jazdy i w ogóle nie chce się wkręcić, ale nawet w spoczynku gaśnie powoli, a czasem w ogóle nie odpala, może przeczyścić gaźnik? nową uszczelke pod gaźnik? dodam, że nie ma filtra paliwa i bak nie był czyszczony z rdzy i nie wiem czy ona tam jest.
Na początek wyczyść gaźnik i załóż filtr paliwa, najlepiej siatkowy (do diesla), nie papierowy.
Papierowy. W motorowerze ujdzie, bo gaźnik jest blisko, ale z bardziej skomplikowaną instalacją już by nie zadziałał. Taniej i lepiej byłoby kupić filtr i metr gumowego węża w rolniczym/motoryzacyjnym. Igielit twardnieje pod wpływem benzyny. Będzie działać, ale to już tak na przyszłość.
(10-04-2021 12:14:19)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Papierowy. W motorowerze ujdzie, bo gaźnik jest blisko, ale z bardziej skomplikowaną instalacją już by nie zadziałał. Taniej i lepiej byłoby kupić filtr i metr gumowego węża w rolniczym/motoryzacyjnym. Igielit twardnieje pod wpływem benzyny. Będzie działać, ale to już tak na przyszłość.
To dlaczego ten filtr nie jest zbyt dobry?
Okazało się, że kranik był zatkany i prawie w ogóle paliwa nie dostawał, ale cieżko mu się odpala więc przeczyszcze gaźnik i wymienie uszczelki i simmeringi.
Bo stawia opór przepływającej cieczy.
Miałem w Trabancie papierowy i działało, dopóki był zalany paliwem. A jak paliwa zabrakło i przekręciłem kranik na rezerwę to musiałem odkręcić wąż od gaźnika i zaciągnąć. Mimo tego, że zbiornik był wyżej niż gaźnik. Ale tam są większe odległości, przez co mniejsze spady. W motorowerze przewód leci prawie pionowo, będzie działać. Lecz mimo to zwykło się polecać do dwusuwów filtry siatkowe. Kosztują tyle samo, są podobnie skuteczne, a mieszanka przelatuje przez nie bezproblemowo.
Zakładaj i się nie przejmuj. Jedynie jak będziesz kiedyś wymieniał to wyprobuj ten, o którym mówię.