Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nie odpala
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam mam problem z moim motorowerem otóż mój motorek nie odpala choć że ma kompresję iskrę paliwo też na pych nic nie drgnie tłok normalnie się rusza ale nie daje rady odpalić dźwięk przy odpalaniu jest podobny jak kiedy go odpalam po całej nocy w szopie kiedy jeszcze działał silnik jest zwykły z Romet Pony M2 dwa biegi na pokrywie ostatnio był zakładany nowy gaźnik (w poprzednim utopił się pływak) nie możliwe jest żeby się zatarł bo mieszanka paliwowa zawsze była robiona w odpowiednich dawkach czyli 100ml oleju na 5 litrów benzyny 95. Od czego to może być bardzo tęsknię za wiatrem we włosach na moim rumaku Sad
W Twojej klawiaturze nie działają przyciski interpunkcyjne?

Co do tematu, zapłon ustawiony?
Jeżeli chodzi o klawiaturę to nie mam kilku klawiszy w tym właśnie przecinka.

A jak chodzi o zapłon to jak to sprawdzić? bo tego nie wiem
Trochi za Malo lejesz oleju. Przeczyść gaźnik, ustaw zaplon. Jak nie umiesz, to poszukaj na forum tutorialu, a jesli z niego niewiele będziesz kumal to lepiej daj komuś zarobić, w innym razie pewnie dasz zarobić sprzedawcom nowych czesci.
Gaźnik jest całkowicie nowy bo od wymiany motorek nie odpalił ani razu
Iskra może być, ale i tak nie będzie odpalać. Miałem taką sytuacje i JAK ZAWSZE wina zapłonu. Jaką kompresje generuje?
W sensie ze kupiłeś nowy gaźnik i od zamontowania jeszcze nie odpalił? To albo cos z zapłonem, albo taki gaźnik udalo Ci sie kupić. Ja kupiłem trzy k60b, dopiero za trzecim razem silnik zagadał, ale już mi szkoda kasy na takie loterie, już wolałbym w totka grać.
Kompresje ma całkowicie zdrową czyli ok. 5/8 barów czyli tak jak było jak działał

Tak ani razu od tamtego czasu nie odpalił Sad . A co do gaźnika to jaki jest dobry gaźnik do motorynki na większą moc? Jaki pan Poleca?
Ja bym zalozyl oryginalny. A jak nie masz to K60B z Delty/karpaty tylko i wyłącznie oryginalnym, który rozpoznacz po oznaczeniu CCCP na korpusie. Jak kipisz chiński taki gaźnik to będziesz mial to samo co teraz.
CCCP to nie był montowany w starszych modelach (motorynkach z biegami na manetce?) A propos on daje większą moc niż takie zamienniki dajmy na to polskie?
Naogladales sie aukcji na allegro z dyszami tuningowymi za 7zl które dodają 35% mocy...
Ten gaźnik byl chyba montowany równie w motorynkach stellach.
Po prostu silnik bedzie się lepiej zbieral, będzie żwawszy.
1. Świeca jest mokra po próbie odpalania?
2. Próbowałeś zmieniać świecę? Czasami potrafią gubić iskrę pod wpływem ciśnienia. Czasami samo czyszczenie pomaga.
3. Utopił się pływak i wymieniłeś cały gaźnik? Wsadzaj oryginalny i tylko pływak przełóż z nowego.
4. Przy wymianie gaźnika nie uszkodziłeś uszczelki? Połączenie gaźnik/cylinder musi być szczelne.
5. Silnik jest z Motorynki czyli rozumiem, że na zwykłym zapłonie? Czy zapłon przełożyłes ze stelli bezstykowy?
Jakbyś Ci zbrzydła i miałbyś jej dosyć i chciał ja sprzedać napisz na priv bo mam niedaleko :-)
Jakie deale... Za dobrą cenę to i ja podjadę. Big Grin
Ja mam daleko ale tez chetnie sie wybiorę Tongue
Stron: 1 2
Przekierowanie