Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Co to za Kumar, czyżby 2350-2?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, wstęp będzie krótki, ponieważ niezbyt mam czas, a bardzo chciałbym się dowiedzieć co to za model. Opis dodam na spokojnie, więc cierpliwości. W każdym razie mam go od 10-ciu lat, jest od pierwszego właściciela, ja zmieniłem tylko obręcze kół (jeszcze zmieniam...), śrubki mocowania błotnika tylnego do ramy są nieoryginalne, wiem o tym, ja je kiedyś zmieniałem ponieważ z tego co pamiętam był przy nim bagażnik i koniecznie chciałem go zdemontować. Bagażnik powinien gdzieś leżeć, więc mogę podesłać fotkę do identyfikacji, może ktoś rozpozna co to za wyrób. Do niedawna myślałem, że po prostu właściciel odkupił od kogoś siedzenie i kierownicę od sporta, no bo tak, albo zakupił w Polmozbycie. Może przez myśl i przeszło mi, że to może być oryginał, ale bardziej w kierunku sporta, na tej zasadzie że ktoś bak zmienił, no ale tabliczka to wyklucza.
Wracając do komara, jego wyposażenie jest takie samo jak w dniu kiedy go przywiozłem. Nie wiem nic o jego przeszłości, ale mam nadzieję się dowiedzieć, jeśli właściciel jeszcze nie zmienił miejsca zamieszkania.
Czytałem opis modelu 2350-2 i wynika z niego, że w takim komarze:
1. Błotnik tylny nie ma otworów podpierających bagażnik - ten ma, co więcej nawet chyba oryginalne śruby są wkręcone.
2.korpus lampy przedniej ma inne rozmieszczenie otworów ma linki - ten ma chyba jak w każdym zwykłym komarze, porównywałem z inną czachą, no chyba że tak sprawdzam...
3. Dźwignia hamulca to powinien być banan - jak widać jest zwykła.
Coś jeszcze? W jakiś sposób go można rozpoznać, mogę podesłać zdjęcia dowolnej części, prócz wnętrza silnika, gdyż ten ma plombę, zerwaną, ale śruby pokrywy sprzęgła nigdy nie były ruszane (tak jestem pewien).




Tu były przykręcane podpory bagaźnika.

Amortyzatory chyba Wueskowe, również były gdy go kupowałem.



Tabliczka znamionowa nic nie mówi, widziałem gdzieś taki sam model, również bez wbitego dodatkowego oznaczenia '-2'

A oto plombencja

Jakiś czas temu postanowiłem wykręcić jedną śrubę, w celu weryfikacji owej plomby. Podczas odkręcania strzeliła fabryczna blokada/plomba śrub, gwint czyściutki, nie ma mowy o tym że ta śruba kiedyś była już wykręcana


Potwierdzają to główki pozostałych śrub



Numer ramy, który mi nic kompletnie nie mówi

Twarzy nie zmieniałem, jest taka jaka była, wkładu lampy również, gdzieś leży pod komarem.







Tak, to moze byc 2350-2
Pokaż jeszcze jego obręcze
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...?tid=37751
Jak dla mnie to 2350 z poźniejszych lat z kierownicą od czegoś innego i kanapą od sporta. Prawdopodobnie zalożono siedzenie sporta i amortyzatory od wsk w celu jazdy we dwie osoby. Nic nie wskazuje tu na 2350-2. Błotniki tylne od sporta/2350-2 są też kilka cm dłuższe.Ty masz standardowy błotnik.Inne miejsce otworów w lampie stosowano tylko w wersjach wykonanych z metalu.Inne otwory oraz ich umiejscowienie w lampie stosowano tylko w metalowych lampach.Na osłonie łancuch powinienes miec napis 2350-2.
Problem w tym, że osłona łańcucha jest pokorodowana i nawet gdyby miał być na niej napis, no to niestety nic by nie bylo widać... Cóż, przejadę się niedługo do chłopa i zobaczę co u jego, może coś opowie jak będzie mógł...
No i okazało się że jest to typ drugi.
https://allegro.pl/oferta/romet-komar-23...1554097029
Gość twierdzi że zakupił go od pierwszego właściciela i jak można dostrzec, w tylnym błotniku są otwory pod bagażnik, oraz wkręcone oryginalne śruby bagażnika, tak samo jak w moim.
W tamtym dziwią mnie kremowe manetki.
Tez mnie dziwią, ale na necie kilka takich komarów z grubymi manetkami widzialem. Trzeba pojechać do chlopa, bo to prawie rok juz minal odkąd to mialem zrobic. Moze ma jakiś papier i tak dalej.
Przekierowanie