07-03-2021, 22:33:10
Mam kilka pytań do osób obeznanych.
1. Czy w Pony 301 z 1989 fabrycznie mogła być długa, czarna osłona tłumika?
2. Czy Pony 301 z 1989 błotniki itp miała przykręcane na zwykłe śrubki M6 pod klucz 10, czy może były jakieś soczewkowe, na śrubokręt czy coś?
3. Jakie w takowej motorynce powinny być gumy na lagach?
4. Jakie zastosować peszle do instalacji przy założeniu że chcę jak najbliżej fabryki?
4. W motorynkach M2 było wzmocnienie ramy, przy łączeniu rury głównej z podsiodłową. Najpierw nie było go w ogóle, potem było jedno, potem dwa. Z którego roku może pochodzić rama z jednym wzmocnieniem?
1. Czy w Pony 301 z 1989 fabrycznie mogła być długa, czarna osłona tłumika?
2. Czy Pony 301 z 1989 błotniki itp miała przykręcane na zwykłe śrubki M6 pod klucz 10, czy może były jakieś soczewkowe, na śrubokręt czy coś?
3. Jakie w takowej motorynce powinny być gumy na lagach?
4. Jakie zastosować peszle do instalacji przy założeniu że chcę jak najbliżej fabryki?
4. W motorynkach M2 było wzmocnienie ramy, przy łączeniu rury głównej z podsiodłową. Najpierw nie było go w ogóle, potem było jedno, potem dwa. Z którego roku może pochodzić rama z jednym wzmocnieniem?