OOOOOOO bardzo superowy
ale go opisz troche.
ładny sprzęcik, opisz co zdziałałeś przy nim
Dawciu to nie jest Ogar 205 tylko 50T-1 z dużymi schowkami
Co do niego to może być, ale usuń tą naklejkę z baku bo szpeci motór
1. To jest silnik 2 biegowy i dlatego jest to romet ogar 205 2.planuje zrobic teraz troche tuningu czyli chce zamontowac cylinder 60 cmm i dysza na moc. Jak narazie to silnik jest zrobiony na orginal
Fajny T-1 ale widze go już któryś raz. Na allegro sie troche wystał a po drugie miał go użytkownik z tego forum jak dobrze pamietam
Chromu w sprayu właściciel nie załował
może być nawet 5 biegowy ale to jest rama t-1 i jest to t-1 a nie ogar 205
50t1 były również produkowanie z silnikiem dwubiegowym. Nawet rama jest inna niz w 205. Jest to 50t1. Sprawdz w papierach
TO JEST ROMET OGAR 205 !!!! I CHYBA WIEM CZYM JEZDZE
(05-06-2012 23:08:00)dawciu napisał(a): [ -> ]TO JEST ROMET OGAR 205 !!!! I CHYBA WIEM CZYM JEZDZE
To widać ze jeszcze mało wiesz
Widocznie ogara 205 to Ty na oczy nie widziałeś
Śmigasz Rometem 50T-1 a nie Ogrem 205. Większość osób to potwierdza. Nie wciśniesz ludziom kitu. Silnik można sobie wymienić. Tak jak koledzy wyżej mówią może być nawet i 12 biegowy ale rama jest inna niż w modelu 205. Obie różnią się od siebie pewnymi elementami.
Ogar 205 wygląda tak:
http://padalec007.fm.interia.pl/ogar.jpg
50T-1 tak:
http://images.svasti.org/motocykle/50-T-1.jpg
Porównaj sobie kształt ramy ze swoją i zobaczysz że mamy rację
Chyba użytkownik przechodzi załamanie nerwowe , po poście Pietrka
Hahahaha, możliwe że tak się stało. Po prostu stwierdziłem fakty i poparłem je dowodami
Pietrek, po twoim poście to się na pewno chłopina załamała
A teraz pytanie do dawcia, czym wypolerowałeś silnik ?
Na polerkę mi to raczej nie wygląda
Bardziej przypomina to użycie sporej ilości srebrnego spray'a. Efekty działalności widać na kapach, felgach, puszce przy gażniku, deklach schowka jak również na baku